English

آنفلوآنزای خوکی جان ۵۴ نفر را در میانمار گرفت

مقام های بهداشت و سلامت میانمار گفتند: شمار جان باختگان افراد مبتلا به ویروس آنفلوآنزای خوکی در کشورشان به 54 نفر رسیده است.

آنفلوآنزای خوکی جان 54 نفر را در میانمار گرفت

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، یک مقام بهداشت و سلامت میانمار روز سه شنبه(25 تیرماه) گفت:حداقل 54 نفر در میانمار بر اثر ابتلا به بیماری آنفلوآنزای خوکی جان خود را از دست داده اند. این اظهار نظر پس از شیوع گسترده ویروس H1N1 در بخش های مختلف میانمار صورت گرفته است.

آخرین بار که شیوع این ویروس خطرناک گزارش شده بود، حدود 1 ماه پیش بود که اولین مرگ در بزرگترین شهر میانمار یعنی یانگون در روز 19 ژوئن اتفاق افتاد. یک مسوول اطلاع رسانی وزارت بهداشت و ورزش میانمار گفته است: 6 نفر دیگر نیز بر اثر ابتلا به ویروس آنفلوآنزای خوکی در روز دوشنبه(24 تیرماه)، جان خود را از دست دادند. این امر شمار جانباختگان ابتلا به ویروس آنفلوآنزای خوکی را به 54 نفر رسانده است.

مقام های سلامت میانمار اعلام کرده اند: شهر یانگون بیشترین آسیب را از اپیدمی ویروس آنفلوآنزای خوکی در میانمار دیده است. بر اساس گزارش ها، تاکنون 43 نفر بر اثر ابتلا به ویروس آنفلوآنزای خوکی در شهر یانگون جان خود را از دست داده اند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه