English

مرور مهمترین اخبار بین الملل دوشنبه ۲۴ تیرماه ۱۳۹۸

خبرگزاری موج، اهم اخبار بین الملل دوشنبه 24 تیرماه 1398 را گزارش می دهد.

مرور مهمترین اخبار بین الملل دوشنبه 24 تیرماه 1398

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج، سرخط مهمترین اخبار بین الملل دوشنبه 24 تیرماه 1398 را می توانید در ادامه بخوانید:

قطر بزرگترین پایگاه گارد ساحلی خود را افتتاح کرد

قطر بزرگترین پایگاه گارد ساحلی خود را افتتاح کرد. این پایگاه نظامی در 30 کیلومتری دوحه قرار دارد.

پلیس فرانسه 282 نفر را به دنبال ناآرامی های ناشی از صعود تیم ملی فوتبال الجزایر به فینال جام ملت های آفریقا 2019، بازداشت کرد.

رعد و برق در منطقه کشمیر آزاد جان 22 نفر را گرفت          

رعدوبرق در منطقه کشمیر آزاد در پاکستان جان حداقل 22 تن را گرفت.

باران های موسمی در میانمار و بالا آمدن سطح رودخانه ها و سدها در این کشور موجب شده 18000 نفر به اجبار، خانه و کاشانه خود را ترک کنند.

3 سازمان مردم نهاد فلسطینی در گزارشی اعلام کرده اند: حدود 2800 فلسطینی از آغاز سال جاری میلادی توسط نیروهای رژیم صهیونیستی بازداشت شده اند.

ارتش چین در مرزهای جنوب شرقی این کشور، رزمایش هوایی و دریایی برگزار کرده است.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: نشست بروکسل ابتدا با موضوع ایران آغاز می شود. خواهیم دید که چگونه می‌توانیم با کمک کشورهای عضو اتحادیه اروپا و سایر شرکای بین‌المللی‌مان توافق هسته‌ای ایران را حفظ کنیم.

وزیر امورخارجه انگلیس وی پیش از عزیمت به بروکسل گفت: من بر اساس نقش رهبری که بریتانیا از خود نشان داده به همراه فرانسه و آلمان برای حفظ توافق و ترغیب ایران به پایبندی کامل به تعهداتش تلاش می‌کنم.

وزیر امورخارجه آمریکا با اشاره به سفر ظریف به نیویورک گفت: هیئت ایرانی به سرپرستی محمد جواد ظریف تنها می‌تواند بین مقر سازمان ملل و محل اقامتشان و همچنین اقامتگاه سفیر ایران در سازمان ملل رفت و آمد داشته باشد.

رئیس‌جمهور ترکیه در گفت‌وگویی درباره خرید سامانه‌های اس ۴۰۰ گفت: ترکیه این سامانه‌ها را نخریده که برای جنگ آماده شود بلکه آنها را برای حفظ صلح و امنیت ملی خود خریده است.        

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی