English

مرور مهمترین اخبار بین الملل سه شنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸

خبرگزاری موج، اهم اخبار بین الملل سه شنبه 10 اردیبهشت ماه را گزارش می دهد.

مرور مهمترین اخبار بین الملل سه شنبه 10 اردیبهشت ماه 1398

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج، سرخط مهمترین اخبار بین الملل سه شنبه 10 اردیبهشت ماه 1398 را می توانید در ادامه بخوانید: 

سریلانکا، اعمال محدودیت بر شبکه های اجتماعی را لغو کرد

دولت سریلانکا از لغو محدودیت ها بر شبکه های اجتماعی، که پس از وقوع حوادث تروریستی در این کشور برقرار شده بودند، خبر داده است.

پلیس کالیفرنیا از دستگیری فردی خبر داده که به دنبال بمبگذاری و انجام یک اقدام تروریستی در این ایالت بوده است.

وزیر نفت عربستان سعودی به آژانس خبری روسیه ریانوستی گفته است: عربستان سعودی آمادگی دارد تا با پایان معافیت های نفتی ایران ، کمبود نفت این کشور را در بازارهای بین المللی، با افزایش تولید خود جبران کند.

به رغم سانسور شدید سریال بازی تاج و تخت در چین، ژی جی پینگ رئیس جمهور این کشور، یکی از طرفداران سریال بازی تاج و تخت عنوان شده است.

جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در جدیدترین پیام توئیتری خود، جان بولتون را مخاطب قرار داده و وی را فردی جنگ طلب توصیف کرده است.

شاهدان عینی اعلام کردند که در جریان این حمله وحشیانه، شماری از شهروندان فلسطینی بدون تفهیم اتهام توسط نظامیان صهیونیست بازداشت شدند.

ابراهیم البدری ملقب به ابوبکر بغدادی روز دوشنبه در اولین ویدیوی خود بعد از پنج سال در ظاهری جدید نمایان شد. دیگر خبری از ظاهر او به عنوان رهبر خلافت خود خوانده نبود و او در قالب یک جنگجو ظاهر شد.

بر اساس نتایج نظرسنجی اخیر توسط روزنامه واشنگتن پست و شبکه ای بی سی ۵۵ درصد از شرکت کنندگان اعلام کردند که در انتخابات 2020 از دونالد ترامپ ، حمایت نمی کنند.

ترامپ در بیانیه‌ای اعلام کرد: پروتکل ناتو مبنی بر عضویت مقدونیه شمالی را برای مشورت و جلب حمایت سنا در راستای تصویب آن (به این مرجع قانونگذاری) می‌فرستم.       

دولت ونزوئلا از مقابله با یک "گروه کوچک خائن" که به دنبال کودتا هستند خبر داد           

دولت ونزوئلا از مقابله با گروه اندکی از نظامیان خائن خبر داده که به دنبال انجام کودتا در این کشور هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه