English

ایران ادعای جاسوسی از ارتش آلمان را رد کرد

بهرام قاسمی سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران، ادعای جاسوسی ایران از ارتش آلمان را رد کرده و آن را مرتبط با تلاش های خرابکارانه "دشمنان" دانست که قصد دارند در روابط ایران و آلمان کارشکنی کنند.

ایران ادعای جاسوسی از ارتش آلمان را رد کرد

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از آسوشیتدپرس، ایران ادعای سیستم قضایی آلمان مبنی بر جاسوسی از ارتش آلمان توسط یکی از کارمندان آن را رد کرد. بهرام قاسمی سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران گفته است: "دشمنان" در تلاشند تا در روابط ایران و اروپا کارشکنی کنند. 

اینگونه به نظر می رسد که وی به آمریکا و اسرائیل اشاره داشته است. این دولت ها به کشورهای اروپایی طرف معاهده هسته ای با ایران موسوم به برجام فشار زیادی وارد کرده اند تا از این معاهده خارج شوند.

دفتر دادستان فدرال آلمان  اعلام کرده: هفته قبل یک مرد 50 ساله افغان-آلمانی در منطقه راینلند غربی بازداشت شد. وزارت دفاع آلمان نیز این موضوع را تایید کرده اما از ارائه جزئیات بیشتر خودداری ورزیده است.

وب سایت آلمانی اشپیگل آنلاین گزارش داده که فرد بازداشت شده برای سال ها از ارتش آلمان جاسوسی می کرده و به اسناد بسیار محرمانه از جمله ماموریت نیروهای آلمانی در افغانستان دسترسی داشته است. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه