English

فروشگاه اینترنتی نقل و حلوا + عرقیات گیاهی محلی

امروز در این مقاله قصد داریم یک فروشگاه اینترنتی کامل به شما معرفی کنیم که در زمینه فروش نقل، حلوا، عرقیات گیاهی محلی و... فعالیت می کند.به

فروشگاه اینترنتی نقل و حلوا + عرقیات گیاهی محلی

به گزارش خبرگزاری موج، نقل و حلوای قاسمی با ایجاد فروشگاه اینترنتی از سال 1401 فعالیت خود را در زمینه فروش محصولات خود به تمام نقاط ایران آغاز کرده است.

خرید نقل و حلوای ارومیه

برای خرید نقل ارومیه و خرید حلوا ، می توانید وارد سایت نقل قاسمی به آدرس www.Nogleghasemi.com شده و فقط با چند کلیک ساده، سبد خرید خوشمزه خود را از انواع نقل ارومیه، حلوا های بی نظیر و عرقیات گیاهی محلی پر کنید.

در فروشگاه اینترنتی نقل و حلوای قاسمی انواع نقل ابریشمی، نقل گردویی در طعم های مختلف، نقل بادامی، نقل پسته ای و همچنین انواع حلوای گردو، حلوای شیره انگور، حلوای پسته، حلوای زعفرانی، حلوای هویج و... را می توانید مشاهده کنید.

 

نقل

عرقیات گیاهی محلی نقل قاسمی

یکی دیگر از بخش های پر طرفدار فروشگاه اینترنتی نقل و حلوای قاسمی، بخش عرقیات گیاهی محلی می باشد. انواع عرقیات گیاهی را در بطری های یک و نیم لیتری می توانید تهیه کنید.

عرقیات گیاهی نقل قاسمی به ترتیب پر طرفدار بودن عبارت اند از:

  • عرق بیدمشک
  • عرق بادرنجبویه
  • عرق نعناع
  • گلاب
  • عرق کاسنی
  • عرق شاتره
  • عرق بهار نارنج و...

 

فروشگاه1

  • همچنین در بخش بلاگ این سایت نیز می توانید انواع خواص این محصولات را نیز مشاهده کنید. برای مثال قبل از خرید عرق شاتره، می توانید " خواص عرق شاتره " را به صورت کامل مطالعه کنید.

    ارسال به همه نقاط ایران

    هر کجای ایران که باشید، با خیال راحت می توانید با گوشی یا لپ تاب خود از فروشگاه اینترنتی نقل قاسمی سفارش خود را ثبت کنید!

    روش های ارسالی متنوع این فروشگاه خرید را برای مردم همه شهر های ایران راحت کرده است.

    ارسال با پیک داخل ارومیه، ارسال با تیپاکس، ارسال با اتوبوس، ارسال با پست پیشتاز و... روش های ارسالی محصولات نقل قاسمی می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه