English

مدیرکل استاندارد استان ایلام عنوان کرد؛

شهربازی های غیر استاندارد ایلام، آسیب جدی سلامت فرزندانمان

مدیرکل استاندارد استان ایلام گفت: با گرم شدن هوا و آغاز استفاده بیشتر خانواده‌ها از شهربازی‌ها و مراکز تفریح جمعی لزوم توجه بیشتر به استاندارد دستگاه‌ها و وسایل بازی نصب شده در این استان را دوچندان کرده است.

شهربازی های غیر استاندارد ایلام، آسیب جدی سلامت فرزندانمان
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، محمدی مدیرکل استاندارد استان ایلام اظهار کرد: استانداردسازی وسایل بازی شهربازی‌ها همواره یکی از دغدغه‌های اجتماعی بوده که در صورت غفلت خسارت‌ها و آسیب‌های مادی و معنوی زیادی برجا می‌گذارد که پیشگیری از آن نیازمند نظارت مستمر دستگاه‌های ذیربط و متولیان شهربازی‌هاست.

محمدی با اشاره به اینکه، بیشترین مشکل وسایل تفریحی و بازی در زمینه استاندارد متوجه پارک‌های بازی شهرداری‌های استان است، گفت: تمامی مسئولیت حوادث و عواقب حقوقی ناشی از استفاده، راه‌اندازی و بهره‌برداری از تجهیزات فاقد مجوز استاندارد، متوجه بهره‌برداران و متولیان خواهد بود.

وی در ادامه گفت: در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و با توجه به آسیب پذیری کودکان در هنگام استفاده از تجهیزات شهربازی و پارک های بازی که گاها" منجر به وقوع حوادث غیر قابل جبران می گردد این اداره کل، پس از تذکر و اخطارهای قانونی لازم،  طرح ساماندهی تجهیزات بازی غیراستاندارد در سطح استان را آغاز نموده است.

مدیرکل استاندارد ایلام در ادامه عنوان کرد: این اداره کل به تمامی بهره برداران تجهیزات بازی غیر استاندارد در سطح استان اعلام نموده که هر چه سریعتر در راستای رفع عیوب تجهیزات بازی اقدامات لازم را به عمل آورند.

محمدی در پایان خاطر نشان کرد: در صورت عدم استانداردسازی تجهیزات و وسایل بازی، این اداره کل طبق قانون،  نسبت به معرفی مالکان متخلف به مراجع قضایی و پلمب و جمع آوری وسایل بازی اقدام می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه