English

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام:

گروه مستند ایرانگرد وارد استان ایلام شد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام از ورود گروه مستند ایرانگرد به کارگردانی جواد قارایی برای تهیه و تولید مستند ظرفیت های گردشگری و تاریخی و صنایع دستی استان ایلام خبر داد.

گروه مستند ایرانگرد وارد استان ایلام شد
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، فرزاد شریفی مدیرکل مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام  امروز 18 فروردین ماه با اعلام این خبر اظهار کرد : گروه مستند ایرانگرد با مدیریت جواد قارایی برای تهیه مستند ایرانگرد در استان ایلام در راستای معرفی ظرفیت های گردشگری ، تاریخی و صنایع دستی، آداب، رسوم و فرهنگ استان و پخش در شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی ایران وارد استان ایلام شد و مورد استقبال قرار گرفت .

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام گفت : مستند ایران‌گرد بیشتر در راستای معرفی طبیعت بکر و جاذبه‌ها است و برای نخستین بار است که استان ایلام میزبان این گروه حرفه‌ای است.

شریفی با بیان اینکه تهیه و تولید این مستند نقش مؤثری در معرفی استان خواهد داشت، گفت: استان ایلام دارای مناطق مختلف  زیبای گردشگری است و به‌عنوان مقصدی تازه برای سفر در سطح کشور قابل معرفی است.

وی با اشاره به اینکه یکی از بهترین راه‌های معرفی استان استفاده از پخش فیلم در شبکه‌های مهم داخلی و بین المللی است، بیان کرد: یکی از برنامه‌های این اداره‌کل معرفی هر چه بیشتر ظرفیت‌های گردشگری استان در سطح ملی است.

مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی ایلام با تأکید بر اینکه مستند ایران‌گرد نقش مؤثری در معرفی ظرفیت‌های گردشگری به‌ویژه جاذبه‌های کمتر معرفی شده استان دارد، ادامه داد: این استان به دلیل قدمت تاریخی و تعدد آثار تاریخی و گردشگری از استان های گردشگرپذیر بوده و مردمی گردشگر پذیر دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه