English

سرپرست استاندارد استان ایلام خبر داد؛

تشدید نظارت بر صحت عملکرد نازل های عرضه سوخت مایع استان در ایام نوروز

آزمون نازل های سوخت مایع در ایام نوروز و با افزایش مسافرت‌های نوروزی در راستای نظارت طرح عیدانه انجام شد.

تشدید نظارت بر صحت عملکرد نازل های عرضه سوخت مایع استان  در ایام نوروز
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، محمدی سرپرست استاندارد استان ایلام  گفت: در راستای اجرای تکالیف ذاتی و قانونی سازمان استاندارد و به منظور نظارت بر جایگاه های عرضه سوخت مایع و صحت عملکرد این نازل ها در ایام نوروز با همکاری شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در استان مورد کنترل کمی و کیفی قرار می گیرد.

محمدی با اعلام این مطلب افزود: نظارت بر صحت عملکرد کلیه وسایل توزین و سنجش مورد استفاده در داد و ستد عمومی و جایگاه های عرضه سوخت در ایام نوروز و همچنین افزایش سفرهای بین استانی، با هدف صیانت از حقوق متوازن آحاد مردم در نظام تولید، توزیع و مصرف و «جلوگیری از کم فروشی و زیاد فروشی» که امری ضروری است، و در سالی که گذشت تعداد ۱۴۰۷ نازل سوخت مایع، مورد صحت سنجی قرار گرفت.

وی ادامه داد: نازل های سوختی که ‌خارج از حدود استاندارد بودند در همان زمان توسط کارشناسان شرکت نفت تنظیم و اصلاح شده و مجدد مورد آزمون صحت سنجی قرار می گیرند.

محمدی در پایان یادآور شد: صحت عملکرد نازل های سوخت مایع به جز در موارد ضروری چون ایام نوروز و اربعین هر سه ماه یکبار انجام می شود و از هم استانی های عزیز و مهمانان نوروزی تقاضامندیم در جایگاه های سوخت قبل از سوخت گیری حتما به برچسب صحت عملکرد نصب شده روی نازل توجه داشته باشند سپس اقدام به سوخت گیری نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه