English

یوم الله ۱۳ آبان بصیرت و روشن ضمیری دانش آموزان و دانشجویان ایرانی را آشکار کرد

شهردار ایلام گفت: ۱۳ آبان نقطه عطفی در تاریخ پرافتخار جمهوری اسلامی ایران است زیرا بصیرت و روشن ضمیری دانش آموزان و دانشجویان ایرانی را ابتدا در مقاومت و شهادت طلبی و سپس در برچیدن ظلم و فساد از طریق تسخیر لانه جاسوسی آمریکا آشکار کرد.

یوم الله ۱۳ آبان بصیرت و روشن ضمیری دانش آموزان و دانشجویان ایرانی را آشکار کرد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، افشین مظفری شهردار ایلام در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: رژیم صهیونیستی درمانده تر از آن چیزی است که در ظرف ادعا تبلیغ می کردند و فرود پنج هزار موشک محور مقاومت بر قلب اسرائیل معادلات را عوض کرد.

وی اضافه کرد: فضاسازی سطح شهر ایلام با گفتمان انقلابی از طریق بیلبورد و استرابورد، نصب بنر، پارچه نوشته و پرچم در طول مسیرهای راهپیمایی، تامین 20 دستگاه اتوبوس جهت سرویس دهی و ایاب و ذهاب شرکت کنندگان، تنظیف و پاکسازی مسیرهای اصلی راهپیمایی و محل سخنرانی در مصلی، استقرار چند ایستگاه سیار آتش نشانی در طول مسیر راهپیمایی و مسیرهای منتهی به آن از جمله اقدامات شهرداری ایلام در راهپیمایی امروز 13 آبان 1402 بود.

 مظفری شهردار ایلام مراسم سیزده آبان امسال را بدلیل تقارن با جنایات رژیم صهیونیستی در غزه مهم دانست گفت: بر همه مسلمانان جهان خاصه شیعیان واجب است که بنا بر سیره و اصول مکتب علوی و دادرسی از مظلوم و اقامه قسط و داد، حقوق مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین را فریاد بزنند.

شهردار ایلام افزود: سیزده آبان نقطه عطفی در تاریخ پرافتخار جمهوری اسلامی ایران است زیرا بصیرت و روشن ضمیری دانش آموزان و دانشجویان ایران ی را ابتدا در مقاومت و شهادت طلبی و سپس در برچیدن ظلم و فساد از طریق تسخیر لانه جاسوسی آمریکا آشکار کرد.

مظفری با اشاره به تحولات غزه خاطرنشان کرد: تجربه تجاوزگری های اخیر نظام سلطه و استکبار جهانی نشان داده است که در عصر موشک ها دیگر نمی توانند به اهداف خود برسند زیرا امروزه حتی در مقابل موشک های محور مقاومت نیز بستوه آمده اند و خیالپردازی های آنان از طریق گنبد آهنین رویای بیش نیست و فرود پنج هزار موشک حماس بر قلب اسرائیل  تمام معادلات را عوض کرد و نشان داد رژیم غاصب صهیونیستی درمانده تر از آن چیزی است که در ظرف ادعا تبلیغ می کردند.

شهردار ایلام در پایان ضمن تبریک حماسه حضور ملت شریف ایران در راهپیمایی امروز از حضور کارکنان شهرداری در مراسم سیزده آبان تشکر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه