English

کسب رتبه نخست کمیته امداد استان در عرصه اشتغالزایی نشان از اهمیت برنامه‌های توانمندسازی این نهاد دارد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: کسب رتبه نخست کمیته امداد استان در عرصه اشتغال در سال گذشته و امسال نشانگر اهمیت برنامه‌های توانمندسازی این نهاد و توجه به اشتغال مددجویان است.

کسب رتبه نخست کمیته امداد استان در عرصه اشتغالزایی نشان از اهمیت برنامه‌های توانمندسازی این نهاد دارد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، شهریار عباسی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام در دیدار با مدیرکل و معاون اشتغال کمیته امداد استان ایلام با عنوان اینکه عملکرد کمیته امداد در حوزه‌های گوناگون در سطح عالی است، گفت: کمیته امداد یک مجموعه پویا است و با توجه به اینکه امداد در موضوع توانمندسازی و اشتغال استان همواره به خوبی درخشیده است قطعا این روند در دوره مدیریت جدید این نهاد ادامه داشته و ما همچنان آماده همکاری با این نهاد هستیم.

وی تصریح کرد: با توجه به عملکرد موفق کمیته امداد در  حوزه اشتغال‌آفرینی و گستردگی حوزه فعالیت کمیته امداد، امسال در تخصیص اعتبارات اشتغالزایی استان بیشترین سهم برای کمیته امداد در نظر گرفته شده و انتظار است این نهاد برنامه‌های کامل خود را در زمینه اشتغال و کار آفرینی به معاونت اقتصادی استانداری ارائه دهد.

عباسی با تقدیر از مدیرکل سابق امداد ایلام بعنوان یکی از موفق‌ترین مدیران استانی خاطرنشان کرد: امیدواریم مدیریت جدید امداد نیز در عرصه‌های گوناگون موفق شود و ما آماده همکاری همه‌جانبه در این زمینه هستیم.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های اشتغال آفرینی این نهاد گفت: کمیته امداد ایلام تلاش دارد در زمینه های گوناگون خدمت‌رسانی همچون سال‌های گذشته از استانهای موفق کشور باشد همچنانکه که اکنون نیز نسبت به استانهای همجوار در بیشتر بخش‌ها و شاخص‌ها پیشتاز و برجسته است.

وی با اشاره به برنامه های کمیته امداد در حوزه توانمندسازی و اشتغال مددجویان افزود: مسئولیت  و میزان همکاری بانک‌ها در این زمینه بسیار مهم است و انتظار ما این است که بانک‌ها در حوزه  اشتغال آفرینی برای مددجویان  همچون سال‌های گذشته به تعهدات حداکثری خود عمل کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه