English

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام:

۱۶ هزار دیدار با خانواده شهدا انجام شده است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با بیان اینکه تبدیل وضعیت ۴هزار و ۵۰۰ نفر از ایثارگران شاغل در ادارات انجام شده گفت: سال گذشته حدود ۱۶ هزار دیدار با این خانواده ها انجام شده است.

۱۶ هزار دیدار با خانواده شهدا انجام شده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج ایلام، جمال اسدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام عصر امروز در نشستی با حضور اصحاب رسانه با تبریک سالروز آزادسازی مهران اظهار داشت: قطعا رسانه‌ها می‌توانند در جامعه امید آفرین باشند و تحقق این مهم وظیفه اهالی رسانه را دو چندان می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تبیین واقعیت‌ها باید مورد توجه باشد افزود: تحقق این مهم سبب آشنایی جوانان کشور با فداکاری و از خود گذشتگی شهیدان می‌شود.

اسدی خاطر نشان کرد: اقدامات مطلوبی از سوی بنیاد شهید و تمور ایثارگران استان ایلام انجام شده که از جمله آنها سرکشی از خانواده شهداست که سال گذشته حدود ۱۶ هزار دیدار با این خانواده ها انجام شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام اضافه کرد: تجلیل از همسران جانبازان ۷۰ درصد از دیگر اقداماتی بوده که توسط بنیاد شهید انجام گرفت.

وی با اشاره به بحث مسکن و اشتغال خانواده شهدا و ایثارگران افزود: همچنین سال گذشته پرداخت وام های مسکن و اشتغال به خانواده های مذکور در دستور کار قرار گرفت.

این مسئول اضافه کرد: تبدیل وضعیت ایثارگران نیز از دیگر اقداماتی است که به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و تبدیل وضعیت ۴ هزار و ۵۰۰ نفر از ایثارگران شاغل در ادارات انجام شد و حدود ۲۴ جلسه با دستگاه‌های اجرایی برگزار و جلساتی با شرکت های حوزه نفت و گاز نیز در این خصوص انجام شده است.

وی همچنین با اشاره به پرداخت وام اشتغال به ۳۵۰ نفر از خانواده شهدا و ایثارگران اظهار داشت: ۱۵ درصد از جمعیت فعلی استان را خانواده شهدا، جانبازان تشکیل می‌دهد و ۳۱۰۰ نفر از ایثارگران طی سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ درصد جانبازی گرفته اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه