English

به بهانه انتخاب استاندار ایلام:

رزمنده نوجوان دوران دفاع مقدس دیروز و چهره ملی شناخته شده امروز

علیرضا رئیسی دارای توان علمی و روحیه‌ی جهادی و پاکدستی و عملیاتی در میدان اجراست،طعم فقر را چشیده‌ و می تواند خدمتگذاری لایق برای مردم ایلام باشد

رزمنده نوجوان دوران دفاع مقدس دیروز و چهره ملی شناخته شده امروز

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، علیرضا رئیسی از فرزندان بومی استان ایلام است با اینکه پست کلیدی در مرکز نداشت ولی برای مشکلات استان به هر دری زد تا بتواند مرحمی باشد برای التیام دردهای مردم این دیار. خدمات دهی به زائران اباعبدالله الحسین و آوردن امکانات به مرز مهران و شناسایی شهرداری های محروم استان و کمک به آنها تنها بخشی از تلاش های این فرزند برومند ایلام در طول چند سال گذشته بوده است.

در زمان جنگ تحمیلی با اینکه نوجوان بود و حتی همسن و سالان او هنوز بازی های کودکانه را مشق می کردند اما او به کمک رزمندگان اسلام شتافت و در چند عملیات مهم  شرکت کرد و جدیت و تلاش او در بین رزمندگان زبانزدعام و خاص بود و در نهایت به درجه جانبازی نائل گشت. اما امروز این نوجوان دیروزی به چهره ملی در کشور تبدیل شده و در کنار بزرگانی همچون محمد باقر قالیباف رئیس مجلس کنونی و آیت الله رئیسی می تواند مشکلات چندین ساله استان ایلام را برطرف کند .

علیرضا رئیسی، دانش‌آموخته‌ی حقوق و از موسسین جامعه‌ی ایلامیان مرکز می باشد با اینکه هنوز دراین استان مسئولیتی ندارد اما برای رفع مشکلات منطقه بیشتراز مسئولان استان تلاش می کند تا گره ای از مشکلات استان ایلام را باز کند.

علیرضا می تواند گزینه خوب و مطمئنی برای سکان استانداری ایلام باشد در این راستا می بایست نمایندگان مردم ایلام در مجلس با رایزنی از طریق هیات دولت و وزیر کشور برای تحقق این موضوع مهم تلاش کنند تا آلامتو به جایگاه واقعی خود برسد.

علیرضا بسیجی وار عمل می کند و در پیگیری رفع مشکلات مردم قاطع است و می تواند کشتی به گل نشسته این دیار را با چانه زنی و گرفتن اعتبارات قابل توجه، به ساحل برساند. نمونه بارز این تلاش ها در ایام اربعین و مرز مهران به اثبات رسانده است و اکثر مسئولان تلاش های بی نظیر او را برای رفع مشکلات ایلام و زیرساخت های مهران دیده اند و تائید می کنند.

این بسیجی نوجوان دیروزی برای رفع مشکلات ایلام برنامه دارد و می تواند از طریق ارتباط نزدیکی که با رئیس مجلس و اکثرمسئولان کشور دارد برای برون رفت این استان از مشکلات، تلاش کند که برای تحقق این موضوع همدل بودن مسئولان استان و نمایندگان مردم استان در مجلس ضروری است.

این ایلامی همسو با جریان فکری آیت‌الله رئیسی نیز می‌باشد و شایستگی سکان استانداری ایلام را دارد، انتظار می رود که دولت محترم از این مهم در جهت خدمت به محرومان و محرومیت‌زدایی از کشور غفلت نکند چرا که علاوه بر توان علمی و روحیه‌ی جهادی و پاکدستی و عملیاتی در میدان اجرا،طعم فقر را چشیده‌ و می تواند خدمتگذاری لایق برای مردم ایلام باشد

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه