English

مرتضوی در اختتامیه نمایشگاه «ایران فارما» خبر داد؛

آمادگی وزارت رفاه برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان تولیدکننده دارو/ سیاست دولت کاهش تصدی‌گری است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در وزارت رفاه به‌عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان دارو در کشور برای حمایت از مجموعه‌های دانش‌بنیان بخش خصوصی آمادگی کافی وجود دارد.

آمادگی وزارت رفاه برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان تولیدکننده دارو/ سیاست دولت کاهش تصدی‌گری است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، «سیدصولت مرتضوی» در اختتامیه هشتمین نمایشگاه بین‌المللی دارو و صنایع وابسته(ایران فارما) با اشاره به ارتقای چشمگیر نظام سلامت پس از انقلاب اسلامی، اظهار داشت: ورود دانشگاهیان در عرصه‌های مختلف سبب بروز خلاقیت و نوآوری در کشور شد.

وی افزود: یکی از عرصه‌های مهم و توسعه‌یافته حوزه سلامت و بهداشت است که دانشمندان ایرانی توانستند به موفقیت‌های فراوانی دست یابند.

مرتضوی با بیان اینکه ارتقای بهداشت منجر به افزایش نرخ امید به زندگی شده است، گفت: در حوزه تجهیزات پزشکی نیز جوانان و نخبگان ایرانی توانستند صنایع مختلفی را در کشور برای تسهیل درمان راه‌اندازی کنند.

وزیر رفاه اجتماعی تأکید کرد: بالغ بر ۹۸ درصد نیاز کشور به دارو در داخل تأمین می‌شود و باید همین روند خودکفایی در حوزه مواد اولیه نیز دنبال شود.

وی با اشاره به سیاست‌های دولت برای رونق تولید دانش‌بنیان گفت: در عرصه صادرات نیز تلاش می‌کنیم با کاهش هزینه‌ها و با افزایش قدرت رقابت در سطح جهان به شرکت‌های دانش‌بنیان کمک کنیم.

مرتضوی افزود: سیاست دولت دخالت حداقلی است و در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز به‌عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان دارو در کشور برای حمایت از مجموعه‌های دانش‌بنیان بخش خصوصی آمادگی کافی وجود دارد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همراهی جمعی از مدیران وزارتخانه با حضور در نمایشگاه ایران فارما از غرفه‌های شرکت‌های حاضر در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی دارو و صنایع وابسته بازدید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه