English

سپاه و بسیج ستون خیمه انقلاب هستند

مدیرعامل بانک مهر اقتصاد در سفر به استان آذربایجان شرقی با سردار کریمیان فرمانده سپاه عاشورا دیدار و گفت و گو کرد.

سپاه و بسیج ستون خیمه انقلاب هستند

به گزارش خبرگزاری موج، سیدضیا ایمانی - مدیر عامل بانک - در این دیدار گفت: سپاه و بسیج همانگونه که در دوران هشت سال دفاع مقدس نشان دادند که ستون و پایه خیمه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند پس از اتمام جنگ نیز با حضور در میادین اقتصادی توانستند به نحو شایسته ای این موضوع را ثابت کنند.

ایمانی خاطرنشان کرد: با نک مهر اقتصاد آماده است تا با همکاری سپاه و بسیج برای مرتفع نمودن دغدغه های مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی اقدامات لازم را به عمل آورد.

وی به تشریح اقدامات مجموعه مهر در حوزه اجرا و استقرار بانکداری بدون ربا پرداخت و ابراز داشت: این بانک طی سال های گذشته با پرداخت ما به التفاوت سود قطعی و علی الحساب به سپرده گذاران، بازبینی آیین نامه ها و دستورالعمل ها و تطبیق آن با قوانین شرع مقدس، برگزاری دوره های آموزشی احکام فقهی بانکداری بدون ربا برای تمامی کارکنان و استفاده از رهنمود های علما و صاحب نظران این عرصه، گام های بزرگی در پیاده سازی بانکداری بدون ربا برداشته است.

ایمانی با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبری، حمایت از تولید داخلی و ایجاد اشتغال پایدار را از اولویت های مجموعه مهر بیان کرد و گفت: بانک مهر اقتصاد تلاش دارد تا با ارائه تسهیلات به طرح های اقتصاد مقاومتی به فرامین رهبر معظم انقلاب جامه عمل بپوشاند و تا کنون نیز موفق شده تسهیلات قابل توجهی به تولید کنندگان و صنعتگران پرداخت کند.

مدیرعامل بانک مهر اقتصاد فلسفه وجودی تشکیل این بانک را خدمت رسانی به عموم مردم به ویژه اقشار کم درآمد عنوان کرد و ادامه داد: بانک مهر اقتصاد صد در صد منابع قرض الحسنه را در قالب وام قرض الحسنه پرداخت می کند و سالانه با ارائه حدود ۱ میلیون فقره وام و تسهیلات به اقشار مختلف جامعه، تلاش نموده تا در گره گشایی از مشکلات اقتصادی مردم و کشور مثمر ثمر باشد.

در ادامه سردارکریمیان - فرمانده سپاه عاشورا - اظهار داشت: عملکرد چهار ماهه بانک مهر اقتصاد در استان بسیار مناسب بوده به طوری که حتی یک مورد شکایت از این بانک نداشته ایم و امیدواریم بیش از پیش شاهد مشارکت این بانک در توسعه و رونق اقتصاد استان باشیم.

سردار کریمیان افزود: سپاه استان آذربایجان شرقی در صدد است تا با همکاری بانک مهر اقتصاد در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی گام بردارد و با یاری حضرت حق بتواند در به حرکت درآوردن چرخ های اقتصاد استان سهیم باشد.

گفتنی است در این دیدار معاونین امور مناطق و حقوقی و وصول مطالبات، مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت و رئیس اداره امور شعب استان آذربایجان شرقی، مدیر عامل بانک مهر اقتصاد را همراهی نمودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه