English

صورت های مالی بانک مهر اقتصاد تصویب شد

با تایید رسمی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و سازمان بورس و اوراق بها دار کشور، مجمع عمومی عادی سالیانه بانک مهر اقتصاد مربوط به سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۴ روز پنج شنبه سی و یکم تیر ماه سال جاری با حضور ۷۷/۸۱ درصد از صاحبان سهام برگزار شد.

صورت های مالی بانک مهر اقتصاد تصویب شد

به گزارش خبرگزاری موج، در این مجمع که علی کارگر ریاست آن را برعهده داشت، آقا بابایی به عنوان ناظر اول، مردان پور ناظر دوم و رمضانی به عنوان منشی جلسه حضور داشتند.

پس از ارایه گزارش عملکرد بانک مهر اقتصاد توسط سید ضیاء ایمانی مدیر عامل بانک، ترازنامه و صورت های مالی بررسی شد و شصت ریال سود به ازای هرسهم تقسیم شد.

در این مجمع موسسه حسابرسی کوشا منش به عنوان حسابرس و بازرس قانونی اصلی و موسسه ره بین به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند وحق الزحمه بازرس قانونی به هیات مدیره تفویض شد. همچنین روزنامه های دنیای اقتصاد وجوان نیز به عنوان روزنامه های کثیرالانتشار رسمی بانک مهر اقتصاد انتخاب شدند.

بر اساس این گزارش انتخاب اعضای هیات مدیره ومعرفی آنها به بانک مرکزی نیز به هیات مدیره فعلی تفویض گردید.

ایمانی مدیر عامل و نایب رئیس هیات مدیره بانک مهر اقتصاد با ارایه گزارشی از عملکرد بانک در سال ۱۳۹۴ اعلام کرد که این بانک در سال گذشته هفتمین بانک در میان یکصد شرکت برتر کشور بوده و اظهار امیدواری کرد که در سال جاری این جایگاه ارتقا یابد.

گفتنی است ترکیب سهامداران بانک مهر اقتصاد ۸۳٫۱ اشخاص حقوقی و ۱۶٫۹ درصد اشخاص حقیقی می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه