English

کالاهای مورد نیاز هیئت های مذهبی ویژه شب های قدر تامین شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از توزیع اقلام اساسی شامل برنج، شکر ، گوشت قرمز و مرغ در راستای تامین کالاهای موردنیاز هیئت های مذهبی خبرداد.

کالاهای مورد نیاز هیئت های مذهبی ویژه شب های قدر تامین شد
به گزارش خبرگزاری موج

 به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی استان تهران ، جبرئیل برادری با بیان این مطلب افزود: در آستانه لیالی قدر و با افزایش تقاضای اقلام اساسی از جمله برنج، گوشت قرمز و گوشت مرغ جهت استفاده در هیئت های عزاداری و به منظور تامین نیاز هیئت های مذهبی تهران با هماهنگی های صورت گرفته، بخشی از نیاز مساجد، حسینیه ها، تکایا و هیئت های عزاداری تامین شده است.

وی ادامه داد: تاکنون 150تن گوشت مرغ، 300تن برنج، 100 تن شکر و گوشت قرمز منجمد تا سقف 40 تن سهمیه تخصیص یافته است.

برادری با اشاره به نحوه توزیع این محصولات بین هیأت‌های مذهبی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به منظور توزیع مناسب و بهینه این اقلام مقرر شده است توزیع این کالاها از طریق سازمان تبلیغات اسلامی صورت گیرد.

وی تصریح کرد: هیأت‌های مذهبی می‌توانند با در دست داشتن معرفی نامه به سردخانه‌ هشت شهریور برای دریافت گوشت مرغ منجمد و سازمان تبلیغات برای دریافت برنج و شکر مراجعه کنند.

رئیس جهاد کشاورزی استان تهران گفت: توزیع این اقلام از امروز آغاز می شود و امیدواریم بتوانیم با این توزیع مناسب آن در راستای رفع نیاز هیأت‌های مذهبی و برپایی مجالس مذهبی قدمی برداشته باشیم.

وی تاکیدکرد: با توجه به موجود مکفی اقلام اساسی، امکان تامین و تخصیص کالاهای مذکور به میزان مورد درخواست فراهم است وهیچ گونه کمبودی در بازار نخواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه