English

معاون وزیر صمت عنوان کرد؛

صادرات ۳.۵ میلیارد دلار کالا در شهرک‌ها و نواحی صنعتی

معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، گفت: طی سال 142 حدود 1000 واحد صنعتی صادراتی با ارزش صادرات به میزان 3.5 میلیارد دلار در شهرکها و نواحی صنعتی فعالیت داشته اند.

صادرات 3.5 میلیارد دلار کالا در شهرک‌ها و نواحی صنعتی
به گزارش خبرگزاری موج

 به نقل از روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، فرشاد مقیمی با بیان این مطلب، افزود: از حضور 3850 واحد صنعتی برای حضور در نمایشگاههای داخلی و 551 واحد صنعتی برای حضور در نمایشگاههای خارجی طی سال 1402 حمایت کردیم.

وی، توانمندسازی شاغلین واحدهای صنعتی را از دیگر اقدامات سال 1402 دانست و ادامه داد: 4296 دوره آموزشی به صورت حضوری و الکترونیکی برای 76431 شاغلین واحدهای صنعتی در زمینه‌های مدیریتی، کارآفرینی، کارشناسی، مهارتی و ... برگزار شده است.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با بیان اینکه شناسایی، حمایت و تجاری سازی ایده های نوآورانه کسب و کارها طی سال 1402 در دستور کار قرار گرفت، گفت: 85 رویداد استارتاپی در سراسر کشور برگزار و 251 ایده برتر در این رویدادها برگزیده شد.

مقیمی، بیان کرد: همچنین تقویت ایده‌های نو و خلاق در زمینه توسعه SMEها و شهرک‌های صنعتی و تجاری سازی 192 ایده استارتاپی از دیگر اقدامات سال 1402 بوده است.

وی، به برخی برنامه های سال 1403 در حوزه صنایع کوچک اشاره کرد و گفت:  تجاری سازی 219 ایده استارتاپی، توسعه و ایجاد  55 کنسرسیوم صادراتی و توانمندسازی و مهارت آفرینی 70996 نفر از شاغلین واحدهای صنعتی طی سال 1403 در این حوزه دنبال خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه