English

کلیه کشتارگاه های دام و طیور در ایام نوروز مشغول فعالیت هستند

مدیرکل روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور گفت : لازم به ذکر است با برنامه ریزی صورت پذیرفته؛ به منظور تأمین فرآورده های خام دامی مورد نیاز جامعه، کلیه کشتارگاه های دام و طیور سطح کشور، در ایام تعطیلات نوروز از روز دوم فروردین ۱۴۰۳ مشغول فعالیت می باشند.

کلیه کشتارگاه های دام و طیور در ایام نوروز مشغول فعالیت هستند
به گزارش خبرگزاری موج

 به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، امین اسدی مدیرکل روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور گفت:  طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان که از ۲۰ اسفند سال گذشته شروع شده و تا روز عید سعید فطر سال جاری ادامه دارد، همین موضوع موجب شده همکاران سازمان دامپزشکی کشور و ادارات کل دامپزشکی در استان‌ها در تعطیلات نوروز نه تنها تعطیل نباشند بلکه در جهت ایجاد امنیت و ایمنی غذایی و سلامت جامعه به صورت شبانه روزی در حال خدمت به مردم عزیز می‌باشد.

مشاور معاون وزیر گفت : لازم به ذکر است با برنامه ریزی صورت پذیرفته؛ به منظور تأمین فرآورده های خام دامی مورد نیاز جامعه، کلیه کشتارگاه های دام و طیور سطح کشور، در ایام تعطیلات نوروز از روز دوم فروردین ۱۴۰۳ مشغول فعالیت می باشند.

وی در پایان خاطر نشان کرد : مردم عزیز نیز جهت کمک به تشدید این نظار‌ت‌ها می‌توانند انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را از طریق سامانه تلفنی ۱۵۱۲ اعلام و پیگیری بفرمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه