English

چالوس و آزادراه تهران شمال همچنان یکطرفه است

مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد: همچنان تردد وسایل نقلیه از محورهای چالوس و آزادراه تهران – شمال مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع می باشد.

چالوس و آزادراه تهران شمال همچنان یکطرفه است

 به نقل از مرکز مدیریت راه های کشور، آخرین وضعیت جوی ترافیکی محور های شمالی ترافیک در محور چالوس مسیر(جنوب به شمال) حدفاصل ماسال تا مرزن آباد، در محور هراز مسیر(جنوب به شمال) حدفاصل پلور تا گزنک و محدوده های بایجان و سه راهی چلاو مسیر (شمال به جنوب) محدوده های سه راهی چلاو و بایجان، در آزادراه قزوین – رشت مسیر (جنوب به شمال) محدوده های تونل شیرین سو، کومسار و سراوان سنگین است.

همچنین تردد در محور فیروزکوه (رفت و برگشت)و آزادراه تهران - شمال مسیر (جنوب به شمال) روان است ضمن اینکه محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی می باشند.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محور ها، ترافیک در آزادراه تهران - کرج – قزوین حدفاصل پل کلاک تا ساسانی سنگین و در آزادراه قزوین – کرج – تهران حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک و در آزادراه ساوه – تهران محدوده نسیم شهر نیمه سنگین است.

براساس این گزارش، در برخی از محورهای استان های کردستان و اصفهان بارش برف و باران و همچنین در برخی از محورهای استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل ، لرستان، کرمانشاه ، کهکیلویه و بویراحمد، چهامحال و بختیاری، فارس ، بوشهر ، ایلام و خوزستان بارش باران دیده می شود.

محور غیرشریانی هشتگرد – طالقان مسدود و محورهای سروآباد - پاوه، سی سخت - پادنا، گنجنامه – تویسرکان، وازک – بلده و پونل – خلخال نیز دارای انسداد فصلی هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه