English

معاون وزیر راه و شهرسازی:

اقتصاد دریامحور با افتتاح خط ریلی رشت- کاسپین محقق می‌شود

بنا بر اعلام معاون وزیر راه و شهرسازی، اقتصاد دریامحور با افتتاح خط ریلی رشت -کاسپین از طریق حلقه‌ تکمیلی کریدور شمال‌جنوب از طریق دریا به ثمر می‌نشیند.

اقتصاد دریامحور با افتتاح خط ریلی رشت- کاسپین محقق می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج

، خیرالله خادمی امروز دوشنبه در بازدید از پروژه در حال احداث راه آهن رشت – کاسپین اظهار کرد: تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های زیربنایی گیلان از جمله باقیمانده آزادراه رشت - قزوین و راه آهن رشت – کاسپین در دستور کار قرار دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی از تحقق اقتصاد دریا محور با افتتاح خط ریلی رشت -کاسپین خبر داد و اضافه کرد: حلقه تکمیلی کریدور شمال‌جنوب از طریق دریا با اجرای پروژه ریلی رشت–کاسپین به ثمر می‌نشیند که از اولویت‌های دولت سیزدهم است.

خادمی از پیشرفت ۹۷ درصدی پروژه ریلی رشت –کاسپین خبر داد و بیان کرد: برای اجرای این پروژه، ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه شده، اما ارزش اسمی این طرح امروز بیش از ۵ هزار میلیارد تومان است.

وی با اشاره به مراحل پایانی ۸ کیلومتر باقیمانده‌ آزادراه رشت-قزوین حدفاصل رودبار به منجیل افزود: برای ۸ کیلومتر از آزادراه باقیمانده در حدفاصل رودبار تا منجیل هم ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است. ارزش روز این طرح اکنون بیش از ۶ هزار میلیارد تومان است.

به‌گفته معاون وزیر راه و شهرسازی، طرح باقیمانده آزادراه قزوین – رشت از لحاظ حجم کار، نوع مهندسی و هزینه ایی که برای آن شده، از طرح‌های بزرگ و اساسی کشور است که با فناوری کاملاً بومی انجام شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه