English

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور:

سنگر تظلم‌خواهی مردم در حوزه مالیات، مرکز دادرسی مالیاتی است

رئیس کل سازمان امور مالیاتی در نشست هم‌اندیشی مدیران دادرسی مالیاتی سراسر کشور گفت: مرکز دادرسی مالیاتی سنگر تظلم‌خواهی مردم و مؤدیان مالیاتی است.

سنگر تظلم‌خواهی مردم در حوزه مالیات، مرکز دادرسی مالیاتی است
به گزارش خبرگزاری موج

، سید محمدهادی سبحانیان، رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه، مرکز دادرسی مالیاتی سنگر تظلم خواهی مردم و مؤدیان مالیاتی است، گفت: لازم است با جذب نیروی انسانی توانمند در مدیریت‌های دادرسی، توان رسیدگی به پرونده‌ها در هیئت‌های حل اختلاف مالیاتی ارتقاء یابد.

دکتر سبحانیان تصریح کرد: دستاوردهای ملموس و قابل ارائه‌ای در مرکز دادرسی اتفاق افتاده است که در نتیجه ابتکار عمل "تعریف شاخص‌های عملکردی جامع" در دوره جدید بوده است.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی صیانت از کارکنان را یکی از رویکردهای اصلی سازمان امور مالیاتی در دوره تحولی جدید دانست و بیان داشت: بیمه مسئولیت کارکنان مالیاتی برای آرامش خاطر همکاران مالیاتی در سراسر کشور انجام شده است.

دکتر سبحانیان افزود: برای بهبود وضعیت خدمت به همکاران مدیریت‌های دادرسی و خدمت‌رسانی بهتر به مردم، به زودی معاونتی برای توسعه مدیریت و امور پشتیبانی در ستاد مرکز دادرسی مالیاتی ایجاد می‌شود.

رئیس کل سازمان امور مالیاتی تأکید کرد: انتظار سازمان بعد از برگزاری نشست‌های اینچنینی، گره‌گشایی از مشکلات مردم و بهبود فرآیند‌های مالیات‌ستانی است.

در پایان این نشست هم‌اندیشی رئیس کل سازمان امور مالیاتی از مدیران دادرسی "استان‌های لرستان، قم، خراسان رضوی، یزد، کردستان، ایلام و چهارمحال‌وبختیاری" و همچنین مدیر دادرسی "غرب استان تهران" به عنوان مدیران دادرسی مالیاتی برتر در کشور با اهداء لوح، تقدیر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه