English

آغاز ثبت نام بازدیدکنندگان نمایشگاه صنعت هوایی

رییس کمیته تبلیغات، اطلاع‌رسانی و تشریفات نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام اعلام کرد: ثبت‌نام علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه از امروز سه شنبه، یکم اسفند 1402 از طریق سایت https://payamairshow.com/ امکان پذیر شد.

آغاز ثبت نام بازدیدکنندگان نمایشگاه صنعت هوایی
به گزارش خبرگزاری موج

، سید مهدی جعفری با بیان‌اینکه حضور بازدید کنندگان در این نمایشگاه صرفا از طریق ثبت‌نام در سایت نمایشگاه می‌باشد، تصریح کرد: با هدف برنامه‌ریزی بهتر، علاقمندان صنعت هوایی ، باید پیش از حضور، درسایت نمایشگاه به آدرس https://payamairshow.com/ ثبت‌نام نمایند.

وی با بیان اینکه بازدید از نخستین دوره نمایشگاه صنعت هوایی پیام بدون ثبت‌نام امکان‌پذیر نیست، تاکید کرد: با توجه به جذابیت‌های این نمایشگاه در حوزه نمایشگاهی و استاتیک‌شو و پیش‌بینی استقبال گسترده عموم مردم، براساس میزان ظرفیت تعیین شده برای بازدید از نمایشگاه صنعت هوایی پیام، اولویت بازدید با کسانی است که از امروز نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

مدیر روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام با اشاره به اینکه هم‌اکنون امکان ثبت‌نام در سایت نمایشگاه برای بازدید عموم فراهم است، تاکید کرد: حضور علاقمندان در نمایشگاه صنعت هوایی پیام با ثبت کدملی، شماره تماس در سایت نمایشگاه و پس از دریافت پیامک امکانپذیراست.

جعفری ادامه داد: پس از دریافت پیامک تائیدیه ثبت‌نام، بازدیدکنندگان در ایام برگزاری نمایشگاه می‌توانند با مراجعه به کانترهای پیش‌بینی شده، نسبت به دریافت کارت ورود اقدام نمایند.

نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام از 16 تا 19 اسفند 1402 و از ساعت 10 الی 18 در فرودگاه بین‌المللی پیام برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه