English

با حضور استاندار و نماینده ولی فقیه در گیلان؛

دوازدهمین نمایشگاه مدارس انقلاب در گیلان برگزار شد

در پنجمین روز از ایام الله دهه فجر، دوازدهمین نمایشگاه دست ساخته‌های دانش آموزان با عنوان «مدرسه انقلاب اسلامی» در گیلان برپا شد.

دوازدهمین نمایشگاه مدارس انقلاب در گیلان برگزار شد
به گزارش خبرگزاری موج گیلان

، این نمایشگاه به همت آموزش و پرورش و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان اول و دوم متوسطه استان و با حضور نماینده ولی فقیه در گیلان در ۲ دبیرستان دختران شهید مطهری و پسران قدس افتتاح شد.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان در این مراسم با بیان اینکه دوازدهمین نمایشگاه مدرسه انقلاب در ۳۶۰ مدرسه استان برگزار شد، گفت: بیان تاریخ انقلاب اسلامی، جایگاه ایران و نقش مردم قبل و بعد از انقلاب، فرصت‌ها و تهدیدها، تاثیر انقلاب اسلامی بر استقلال ایران، گسترش فرهنگ مقاومت در جهان، افول فرهنگ غرب، ایجاد تمدن نوین اسلامی و زمینه‌های ظهور و مهدویت و آینده پژوهی در مدارس استان از اهداف برپایی این نمایشگاه است.

محمد حسین رمضانی افزود: نمایشگاه دست ساخته‌های دانش آموزان دبیرستان‌های دختران شهید مطهری و پسران قدس با هدف آشنایی بیشتر دانش آموزان با دستاورد‌های انقلاب اسلامی در گیلان برپا شد.

آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان هم در حاشیه بازدید از این نمایشگاه، این اقدام جوانان و نوجوانان بعنوان رویش‌های انقلاب اسلامی را تحسین برانگیز دانست و گفت: این جوانان با آنکه آغاز انقلاب، امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی و جنگ را ندیده اند، اما با درک بسیار بالا، مفاهیم و ارزش‌های انقلاب را به خوبی در نمایشگاه مدرسه انقلاب به تصویر کشیدند.

محمد لطیفی مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی گیلان هم افزود: این نمایشگاه با ۳ بخش روایت دیروز، امروز و فردا ویک بخش اختیاری بر پا شده است و نمایشگاه مدرسه انقلاب فرصتی برای آموزش دانش آموزان است تا ضمن آشنایی با آرمان‌های انقلاب دستاورد‌های انقلاب اسلامی را به نسل آینده انتقال دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه