English

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران:

۹۸ درصد نیازهای صنعت گاز در داخل تولید می‌شود

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با بیان این مطلب که بیش از ۹۸ درصد نیازهای صنعت گاز در داخل تولید می‌شود، گفت: این موضوع در تمام عرصه‌ها وجود داشته و صنعت نفت یک الگو در کشور است.

۹۸ درصد نیازهای صنعت گاز در داخل تولید می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج

مجید چگینی امروز ۱۹ بهمن‌ماه در حاشیه بازدید از رویداد ملی روایت پیشرفت که در محل دائمی نمایشگاه‌های آستان قدس رضوی مشهد مقدس در حال برگزاری است، اظهار کرد: این رویداد، نمایشگاه اقتدار ملت بزرگ ایران است که به واسطه جانفشانی شهدا به دست آمده و تمام افرادی که برای به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی زحمت کشیدند در این دستاوردها سهیم هستند.

وی افزود: کشور هر روز مسیر پیشرفت و بالندگی را طی می‌کند. مردم ایران شایسته‌ترین مردم بوده و لیاقت اقتدار و خدمت‌ را دارند.

مدیرعامل شرکت گاز ایران تصریح کرد: در صنعت نفت و گاز اقدامات بسیار بزرگی انجام شده و زحمات تمام افراد پس از انقلاب موجب شده که این صنعت امروز به خود متکی باشد.

چگینی خاطرنشان کرد: مراکز دانشگاهی، شرکت‌های دانش‌بنیان، سازندگان داخلی و پارک‌های علم و فناوری در تلاش هستند که این کشور را با تمام ارزش‌هایی که دارد به اوج برسانند.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۹۸ درصد نیازهای صنعت گاز در داخل تولید می‌شود، عنوان کرد: این موضوع در تمام عرصه‌ها  وجود داشته و صنعت نفت یک الگو در کشور است.

مدیرعامل شرکت گاز ایران اضافه کرد: اگر نگاه منصفانه‌ای به دستاوردهای انقلاب اسلامی داشته باشیم، متوجه خواهیم شد که واقعا در نزدیکی قله قرار داریم.

چگینی با اشاره به اینکه دستاوردهای امروز به دلیل دغدغه‌مندی مقام معظم رهبری بوده است، اظهار کرد: افتخار ما این است که رهبری داریم که در تمام ابعاد پیشرو هستند و امیدواریم سایه پرمهر ایشان همواره بر سر ملت اسلامی باشد.

وی اضافه کرد: بخش کوچکی از دستاوردهای شرکت ملی نفت ایران در رویداد ملی روایت پیشرفت به نمایش گذاشته شده است.

معاون وزیر نفت تصریح کرد: پیش از انقلاب اسلامی رشدهای حوزه نفت و گاز کمتر از یک درصد بود اما امروز توانسته‌ایم رتبه نخست پوشش گازرسانی در دنیا را کسب کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه