English

وزیر اقتصاد:

ایران در حوزه‌های مختلف بدون توقف مسیر پیشرفت را می‌پیماید

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: مسیر پیشرفت کشور در حوزه های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی توقف ندارد و به هیچ نقطه ای از پیشرفت قناعت نمی کنیم.

ایران در حوزه‌های مختلف بدون توقف مسیر پیشرفت را می‌پیماید
به گزارش خبرگزاری موج

، احسان خاندوزی روز پنجشنبه در جریان بازدید از نمایشگاه «رویداد ملی پیشرفت» در مشهد افزود: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران، رفاه و عزت را برای ملت ایران نمی خواهند و به هر اقدامی برای توقف پیشرفت کشور متوسل می شوند.

وی اضافه کرد: دولت سیزدهم با تدبیر ویژه مسیر پیشرفت را هموار کرده و خود را وقف این هدف کرده است.

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: پیشرفت و توسعه در بخشهای مختلف باید برای مردم تبیین و روشنگری شود که این نمایشگاه روایتگر بخشی از پیشرفت و موفقیت در عرصه های مختلف است.

خاندوزی تاکید کرد: فضای رسانه ای و شبکه های اجتماعی باید خلا موجود در مسیر تبیین دستاوردها را پُر و موفقیتها را برای مردم تبیین کنند.

مرکز ارتباطات دولت و روحانیت نخستین نمایشگاه رویداد ملی پیشرفت را سال گذشته در قم برگزار کرد و امسال دومین آن در مشهد از ۱۸ تا ۲۱ بهمن ماه درحال برگزاری است.

هدف از برگزاری این نمایشگاه امیدآفرینی است تا مردم و اقشار مختلف بدانند دولت سیزدهم در ۲ سال گذشته چه دستاوردها و پیشرفتهایی داشته است.

در این نمایشگاه ۱۰ وزارتخانه و سازمان انرژی اتمی و همچنین اندیشکده های مختلف حضور دارند و هر کدام به نوعی دستاوردهای دولت را در قالبهای مختلف روایت می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه