English

وزیر اقتصاد در محل گلزار شهدای کرمان حضور یافت

وزیر اقتصاد با سفر به کرمان در محل گلزار شهدای کرمان، مزار سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و محل انفجار تروریستی اخیر حاضر شد و همچنین از مجروحان این حادثه عیادت کرد.

وزیر اقتصاد در محل گلزار شهدای کرمان حضور یافت
به گزارش خبرگزاری موج

​، سیداحسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی در پی وقوع حمله تروریستی در کرمان و شهید و مجروح شدن جمعی از هموطنانمان، صبح امروز به کرمان سفر کرد.

وزیر اقتصاد بعد از ورود به این استان، در محل گلزار شهدای کرمان و مزار سردار سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی و محل انفجار تروریستی حاضر و با ذکر فاتحه به مقام این شهید عالی مقام، شهدای کرمان و حادثه تروریستی اخیر ادای احترام کرد.

محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، محمدی نماینده مردم بافت، رابر و ارزوییه در مجلس شورای اسلامی، حسن‌زاده معاون اقتصادی استاندار و سلطانی‌نژاد مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان در جریان این حضور، وزیر امور اقتصادی و دارایی را همراهی کردند.

خاندوزی بعد از حضور در محل انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان، همچنین با حضور در بیمارستان شهید باهنر کرمان از برخی مصدومان این حادثه تروریستی عیادت کرد.

 

عیادت وزیر اقتصاد از همکار آسیب‌دیده وزارت اقتصاد در حادثه تروریستی کرمان

یکی از کارمندان اداره کل امور مالیاتی کرمان و فرزندش در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان مجروح و فرزند دیگرش به شهادت رسید و وزیر اقتصاد امروز در سفر به کرمان به عیادت او رفت.

سیداحسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی در سفر به کرمان و عیادت از مجروحان حادثه تروریستی، به عیادت خانم شجاعی همکار اداره کل امور مالیاتی که در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان مصدوم شد، رفت.

گفتنی است فرزند این بانوی مجروح نیز در این حادثه به شهادت رسید و دیگر فرزند ایشان از ناحیه سر به‌شدت مصدوم شده و بستری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه