English

وزیر اقتصاد:

نوسانات بورس ارتباطی به سازمان بورس ندارد

وزیر امور اقتصاد و دارایی به موضوع نوسانات بورس اشاره و ابراز داشت: نوسانات بورس ارتباطی به سازمان بورس ندارد.

نوسانات بورس ارتباطی به سازمان بورس ندارد

، احسان خاندوزی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان زنجان افزود: بسیاری از جذابیت ها و عدم جذابیت های تولید و سرمایه گذاری در استان متاثر از میزان همکاری و تعامل مدیران اجرایی است.
وی به موضوع تفویض اختیار به استان ها در حوزه مولدسازی اشاره کرد و اظهار داشت: تلاش می شود در این خصوص اختیارات بیشتری به استان ها داده شود.

خاندوزی خاطرنشان کرد: باید از تمرکز مالی از مرکز به سمت افزایش سهم استان ها حرکت کنیم چراکه این شیوه مسیر غلطی در توسعه است.

وی با بیان اینکه تمرکز خود را در پیشبرد پروژه‌ های نیمه کاره بر مولدسازی قرار داده ایم، گفت: تلاش ما این است که اوایل سال آینده منابع خوبی از این محل به طرح ها تخصیص پیدا کند.

خاندوزی به اختصاص سهام عدالت به جاماندگان اشاره کرد و گفت:‌ این امر به یک مانع حقوقی برخورد کرده است که تلاش داریم با رفع آن، موضوع به نحو مطلوب عملیاتی شود.

وی به موضوع نوسانات بورس اشاره و تاکید کرد: نوسانات بورس ارتباطی به سازمان بورس ندارد.

وزیر اقتصاد و دارایی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: استان زنجان عملکرد قابل دفاعی در حوزه اقتصادی دارد و در این استان به لحاظ ارتقای بهره وری، سهولت کسب و کار، نشاط اقتصادی، نرخ مشارکت اقتصادی و نرخ بیکاری پایین خروجی مطلوب و قابل توجهی مشاهده می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه