English

وزیر اقتصاد:

مولدسازی از جمله راه های برون رفت کشور از تنگنای سرمایه گذاری است

وزیر امور اقتصاد و دارایی ابراز داشت: باید بتوانیم با کمک دستگاه های اجرایی در گام اول اعتماد را به جامعه برگردانیم و مولدسازی از جمله راه های برون رفت کشور از تنگنای سرمایه گذاری و فعالیت عمرانی است.

مولدسازی از جمله راه های برون رفت کشور از تنگنای سرمایه گذاری است
به گزارش خبرگزاری موج

، احسان خاندوزی روز پنجشنبه در جریان سفر یک روزه به زنجان در دیدار با نماینده ولی فقیه در این استان به لزوم همگرایی در پیشبرد امور تاکید کرد و افزود: مدیران باید کار جهادی کنند تا اعتماد مردم که سرمایه اصلی دولت هستند، تقویت شود.
وی اظهار کرد: استان زنجان در پیگیری و اجرای طرح های تحولی موفق عمل کرده است و طی ۲ سال گذشته بر اساس شاخص ها، مدیران اقتصادی این استان جزو مدیران خوب بوده اند و ما کمترین چالش را در حوزه اقتصاد و دارایی در زنجان داشتیم.
وزیر اقتصاد و دارایی خاطرنشان کرد: باید بتوانیم با کمک دستگاه های اجرایی در گام اول اعتماد را به جامعه برگردانیم و مولدسازی از جمله راه های برون رفت کشور از تنگنای سرمایه گذاری و فعالیت عمرانی است.
حجت الاسلام علی خاتمی نماینده ولی فقیه استان و امام جمعه زنجان نیز گفت: وفاق و همدلی در بین مسوولان استان برای ارایه خدمات ماندگار در دولت سیزدهم وجود دارد.

حضور در جلسه شورای اداری استان، بازدید از چند طرح صنعتی و شرکت در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی از جمله برنامه های سفر یک روزه وزیر اقتصاد و دارایی به استان زنجان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه