English

دلیل حبس مسافران پرواز ماهان وسط باند فرودگاه کیش چه بود!

پرواز شماره ۱۰۴۳ هواپیمایی ماهان به‌دلیل نقص فنی هنگام فرود به یکباره وسط باند فرودگاه کیش ایستاد و موجب اختلال و توقف در فعالیت این فرودگاه شد.

دلیل حبس مسافران پرواز ماهان وسط باند فرودگاه کیش چه بود!

به گزارش خبرگزاری موج، پرواز شماره ۱۰۴۳ هواپیمایی ماهان به‌دلیل نقص فنی هنگام فرود، پس از قفل‌شدن چرخ‌هایش، به یکباره وسط باند فرودگاه بین‌المللی کیش ایستاد و موجب حبس یک‌ساعته مسافران در هواپیما و اختلال در فعالیت این فرودگاه و تأخیر پرواز سایر خطوط پروازی به سمت کیش شد.‌

هواپیمای ایرباس A340 هواپیمایی ماهان که ساعت ۹:۳۵ صبح امروز، فرودگاه مهرآباد را به سمت کیش ترک کرد، در هنگام فرود پس از طی مسافتی کوتاه در باند ناگهان ایستاد، که این ایستادن موجب نگرانی مسافران شد.

تأخیری که به گفته مسافران، حدود ۵۵ دقیقه در هواپیما به طول انجامید و در نهایت مسافران با پله در باند تخلیه شدند و با اتوبوس به سالن منتقل شدند. بروز این اتفاق سبب شده تا برخی دیگر از پروازهای فرودگاه کیش نیز دچار تأخیر شوند.

بدنبال آن فرودگاه کیش اعلام کرد که مهندسین فنی این شرکت در حال رفع این نقص و بازگشایی مجدد باند فرودگاه کیش هستند. بر این اساس، پروازهای بعدی ایرلاین‌های دیگر به سمت کیش فعلاً با تأخیر چند ساعته مواجه شده و از این رو پرواز تهران به کیش هواپیمایی کیش‌ایر نیز مجبور به فرود در فرودگاه شیراز شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه