English

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی اعلام داشت:

استقبال پارس جنوبی با توان ۱۰۰درصدی از فصل سرما

بنا بر اعلام مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، تمام واحدها و تیم‌های عملیاتی پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی با توان ۱۰۰ درصدی جهت استقبال از روزهای سرد سال، آمادگی کامل دارند .

استقبال پارس جنوبی با توان ۱۰۰درصدی از فصل سرما

به گزارش خبرگزاری موج، احمد باهوش روز دوشنبه در آئین افتتاح نمایشگاه عکس انجمن عکاسان پارس جنوبی به مناسبت بیست و پنجمین سالروز تاسیس این مجتمع اظهار کرد: از ابتدای سال ۸۰ تاکنون یکهزار و ۹۶۰ میلیارد متر مکعب گاز از طریق پالایشگاه‌های سیزده گانه این مجتمع شیرین سازی و به خط سراسری ارسال شده است.

وی گفت: نخستین تولید و شیرین‌سازی رسمی گاز طبیعی از پالایشگاه دوم پارس جنوبی(فازهای ۲ و ۳) و در سال ۱۳۸۰ با تولید روزانه ۴۰ میلیون مترمکعب آغاز شد.

مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی افزود: در آن زمان روزانه ۵۰ میلیون مترمکعب خوراک دریافتی از سکوهای میدان مشترک پارس جنوبی بود و ۴۰ میلیون مترمکعب در روز گاز طبیعی تولید و شیرین‌سازی می‌شد.

باهوش یادآورشد: این درحالی است که با توسعه چشمگیر پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی در این ۲۵ سال خوراک دریافتی مجتمع از سکوهای سرچاهی این میدان مشترک اکنون روزانه ۶۵۰ میلیون مترمکعب است که ۵۸۰ میلیون مترمکعب گاز طبیعی در پالایشگاه‌ها شیرین‌سازی، تولید و به خطوط سراسری منتقل می‌شود.

مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: این نمایشگاه گوشه‌ای از تلاش و همت متخصصان و کارکنان پالایشگاه‌های سیزده‌گانه مجتمع در فصل تعمیرات اساسی را نشان می‌دهد.

باهوش افزود: بی‌تردید توسعه همه‌جانبه صنعت و به تبع آن تولید و فرآورش گاز طبیعی توانسته است محیط آرام، امن و پایدار را برای مردمان عزیز ایران زمین به ارمغان بیاورد و این افتخار بزرگ با همت، تدبیر و با دستان پرتوان نیروی انسانی کارآمد و متخصص در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه این مجتمع گاز به ثمر نشسته است.

وی با بیان اینکه حق مردم است که بدانند محصول مهم و حیاتی گاز با چه زحمت، هزینه و دقتی به منازلشان می‌رسد ادامه داد: مردم باید در جریان فعالیت پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس‌جنوبی قرار بگیرند و تاثیر بهره‌برداری از این فازها را در زندگی خود احساس کنند.

مدیرمنابع انسانی و هماهنگ کننده روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی نیز گفت: به مناسبت بیست و پنجمین سال تاسیس مجتمع گاز پارس جنوبی نمایشگاه عکس از آثار عکاسان انجمن مجتمع گاز پارس جنوبی با موضوع تعمیرات اساسی در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه این مجموعه بگشایش یافته است.

بهرام حیدری بیان کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی با ربع قرن تلاش، مجاهدت و خدمت در مسیر شکوفایی و چرخش اقتصاد کشور دستاوردهای بزرگی را به ثبت رسانده است و امید داریم در سایه همدلی، کارگروهی این افتخارات تداوم داشته باشد.

وی افزود: نمایشگاه عکس با موضوع " تعمیرات اساسی در مسیر تولید پایدار گاز" با نمایش ۴۰ عکس از آثار عکاسان انجمن مجتمع گاز پارس جنوبی تا روز پنجشنبه ۱۴ آبان‌ماه ادامه خواهد داشت و علاقمندان می‌توانند از این نمایشگاه در محل ساختمان ستاد طبقه همکف بازدید کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه