English

با حضور رئیس بنیاد مسکن اسلامی برگزار شد؛

مراسم تودیع و معارفه معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استانها و معارفه معاون برنامه ریزی

مراسم تودیع و معارفه معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استانها و مدیر کل دفتر حراست با حضور رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برگزار شد.

مراسم تودیع و معارفه معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استانها و معارفه معاون برنامه ریزی

به گزارش خبرگزاری موج، مراسم تودیع و معارفه معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استانها و مدیر کل دفتر حراست با حضور غلامرضا صالحی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی معاونین و مدیران کل ستادی و مدیران کل استانها در محل ساختمان مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برگزار شد.

در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از آقای دکتر فرهاد باقرپورنجف آباد و غریب دین پرور آقایان علیرضا فلاحی نصرالله آبادی و حسینعلی رحمتی به ترتیب به عنوان معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استانها و مدیر کل دفتر حراست معرفی شدند.

 در ادامه مراسم رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ضمن بیان تغییرات جدید در چارت سازمانی بنیاد مسکن که به تایید شورای مرکزی رسیده است از ایجاد حوزه معاونت برنامه ریزی و همچنین دفتر نظارت راهبردی و مدیریت عملکرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خبر داد.

بر این اساس و طی احکامی جداگانه که به امضای رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی رسیده بود، آقایان محمد حسین رحمانی خلیلی به عنوان معاون برنامه ریزی و مهندس سعید ساقیان نیز به عنوان مدیر کل دفتر نظارت راهبردی و مدیریت عملکرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی منصوب شدند.

در ادامه رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: کلیه انتصابات جدید از بدنه خود بنیاد مسکن بوده و در طول سالها همکاری به مسائل بنیاد مسکن اشراف کامل دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه