English

رئیس سازمان برنامه و بودجه:

۱۱۰ هزار میلیارد از مطالبات گندم‌کاران پرداخت شده است/ از تاخیر به وجود آمده معذرت خواهی می‌کنیم

رئیس سازمان برنامه و بودجه از پرداخت ۱۱۰ هزار میلیارد تومان به گندم کاران خبر داد و ابراز داشت: ۴۰ هزار میلیارد دیگر پرداخت خواهد شد اما از تاخیر به وجود آمده معذرت خواهی می‌کنیم.

۱۱۰ هزار میلیارد از مطالبات گندم‌کاران پرداخت شده است/ از تاخیر به وجود آمده معذرت خواهی می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری موج، داوود منظور صبح پنج شنبه در نشست با مسئولان خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: مطالبات و نیازمندی‌های خراسان شمالی بالا است و علت آن تأسیس دیرتر استان بوده لذا برای رسیدن به سایر استان‌ها نیازمند شتاب بیشتری دارد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: رویکرد دولت سیزدهم عدالت بین استانی است و اعتقاد داریم همه استان‌ها به سطح برخورداری یکسان برسند.

وی افزود: مطالبات استان با اولویت دنبال خواهد شد؛ اما اولویت اصلی استان تأمین آب است و تلاش داریم از تمامی ظرفیت‌ها برای تأمین آب شرب و کشاورزی بهره ببریم.

منظور راه‌های مواصلاتی را دیگر دغدغه مهم مردم خراسان شمالی عنوان کرد و گفت: چند پروژه در دست اقدام است که با اتمام آنها بخشی از مشکلات رفع می‌شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه تصریح کرد: شاخص‌های بهداشتی و اجتماعی نیز مورد توجه سازمان برنامه و بودجه است لذا به صورت ویژه دنبال خواهد شد.

وی از تخصیص اعتبارات سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی در نیمه دوم سال خبر داد و افزود: گذرگاه‌های مرزی می‌تواند به اقتصاد استان کمک کند لذا آمادگی لازم برای اجرایی شدن آن را داریم.

منظور از توجه بیشتر به شهرستان‌های جدید خراسان شمالی خبر داد و بیان داشت: منابع لازم برای این امر تأمین می‌شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه خاطرنشان کرد: در شورای پول و اعتبار برای تقویت منابع اعتباری بانک‌های خراسان شمالی رایزنی خواهد شد.

وی افزود: خرید گندم از میزان پیش بینی شده فراتر رفت؛ از طرفی قیمت خرید تضمینی را افزایش دادیم تا کالای اساسی گندم تأمین شود و برای این امر ۱۱۰ هزار میلیارد تومان تاکنون پرداخت شده در حالی که در قانون بودجه ۱۰۰ هزار میلیارد تومان پیش بینی شده است؛ لذا مجوز جابجایی ۴۰ هزار میلیارد تومان بودجه برای پرداخت مطالبات گندم کاران اخذ کردیم و در عین حال از مردم بابت این تأخیر عذرخواهی می‌کنیم.

منظور تاکید کرد: هدف دولت ارتقا شاخص‌های خراسان شمالی در تمامی حوزه‌ها است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه