English

رئیس مرکز ملی مطالعات پایش و بهبود محیط کسب و کار:

مجوزهای کسب و کار تا پایان امسال به صورت الکترونیکی صادر می‌شود

رئیس مرکز ملی مطالعات پایش و بهبود محیط کسب و کار ابراز داشت: مجوزهای کسب و کار تا پایان امسال به صورت الکترونیکی صادر می شود.

مجوزهای کسب و کار تا پایان امسال به صورت الکترونیکی صادر می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، امیر سیاح در جلسه توجیهی تشریح و تبیین درگاه ملی مجوزها ی کشور و وظایف دستگاه‌های اجرایی استان تهران که با حضور محمد علیمهری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران و دیگر مسئولان برگزار شد ضمن تشریح عملکرد مرکز اظهار داشت: همه مجوزهای کسب و کار تا پایان سال به صورت الکترونیکی صادر می‌شود و با حذف مجوزهای کاغذی و در پی آن تعطیلی فعالیت اقتصادی زیرزمینی، زمینه رشد تولید و توسعه اشتغال فراهم می‌شود.

وی افزود: با راه اندازی کامل درگاه مجوزها همه مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا تبدیل خواهد شد و صدور مجوز خودکار به جای دستگاه تعلل کننده، اتصال حساب جاری به شبکه یکتا و ساماندهی نظارت پسینی در همه مراجع صدور مجوز از نکات برجسته این طرح است.

رئیس مرکز ملی مطالعات پایش و بهبود محیط کسب و کار عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی استان اتصال به درگاه‌های خود را کامل کنند و متقاضیان را حضوری فرا نخوانند و شروط اضافه و غیر مصوب مطالبه نکنند و درخواست متقاضی را صرفاً به دلیل فقدان شرایط اعلام شده رد کنند.

سیاح تعداد درخواست‌های ثبت شده در درگاه ملی را بیش از یک میلیون و ۸۱ هزار درخواست اعلام کرد و گفت: تاکنون بیش از ۴۸۷ هزار و ۷۹۳ درخواست تأیید و مجوز صادر شده است. وی در ادامه اقدام و راه اندازی درگاه در کشور را بی‌سابقه توصیف کرد و افزود: تمام واحدهای کسب و کار مکلف هستند کد QR دریافت کنند و هر واحدی که حساب تجاری دارد و کد مذکور را فعال نکنند، حساب‌های بانکی آن واحد طبق نظر بانک مرکزی مسدود خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه