English

حسین سلاح‌ورزی در نشست هیات نمایندگان اتاق ایران:

اجازه نمی‌دهیم اتاق ایران به پناهگاه سیاسیون تبدیل شود

حسین سلاح‌ورزی، رئیس اتاق ایران، می‌گوید: اتاق ایران باشگاه سیاسی نیست، تحت هیچ شرایطی اجازه نخواهیم داد که اتاق به پناهگاه سیاسیون تبدیل شود و وقت آن رسیده تا همه سوت پایان رقابت‌های انتخاباتی را به صدا درآورند.

اجازه نمی‌دهیم اتاق ایران به پناهگاه سیاسیون تبدیل شود

به گزارش خبرگزاری موج ، حسین سلاح‌ورزی، در دومین نشست از دهمین دوره هیات نمایندگان اتاق ایران ، با تاکید بر اینکه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران باشگاه سیاسی نیست، افزود: تحت هیچ شرایطی اجازه نخواهیم داد که اتاق به پناهگاه سیاسیون تبدیل شود و صادقانه معتقدیم که وقت آن رسیده تا همه سوت پایان رقابت‌های انتخاباتی را به صدا درآورند.

 

متن کامل سخنرانی سلاح‌ورزی را در زیر می‌خوانید:

حقیقت این است که ما فعالان اقتصادی در بخش خصوصی بیش‌ازپیش و پیشتر از سایرین از اهمیت و ضرورت امنیت به‌عنوان یک مؤلفه مهم و حیاتی برای سرمایه‌گذاری و دستیابی به رشد اقتصادی پایدار آگاهیم؛ و در همین راستا قدردان زحمات همه حافظان امنیت کشور بوده و دست آن‌ها را به گرمی می‌فشاریم و یاد و خاطره همه شهدای حافظ امنیت داخلی و خارجی به‌ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی می‌داریم.

اقدامات و تحرکات معاندان و براندازان و تجزیه‌طلبان در گذشته به‌جز خسران و ضربه زدن به منافع ملت و بی‌اعتباری‌شان در محکمه فهم و وجدان ایرانیان، ثمری برای بانیان و عاملان و حامیانشان نداشته و نخواهد داشت.

همان‌طور که مستحضرید، شروع فرآیند انتخابات دوره دهم اتاق‌های بازرگانی در اسفندماه گذشته و تکمیل آن در خردادماه امسال به‌نوعی مقارن و مصادف بود با دو سخنرانی رهبر معظم انقلاب که صحبت‌های اول ایشان در زمستان سال گذشته در جمع فعالان اقتصادی و کارآفرینان بود و سخنرانی دوم ایشان در نوروز 1402 و موضوع شعار سال.

ما در هیات نمایندگان و به‌تبع آن هیات رئیسه اتاق ایران خود را ملزم و مقید به توجه و تلاش در جهت فرمایشات ایشان مبنی بر ضرورت دستیابی به رشد اقتصادی پایدار از طریق افزایش بهره‌وری و بهبود فضای کسب‌وکار و حذف مقررات زائد تقویت سرمایه‌گذاری و افزایش حضور اثربخش و بالا بردن سهم بخش خصوصی پرتلاش و سخت‌کوش در اقتصاد کشور می‌دانیم و البته همگان را هم به آن بخش فرمایشان ایشان از عدم سرکشیدن و مداخله بی‌مورد در امور بخش خصوصی و درس گرفتن از تجربیات اوایل انقلاب توصیه می‌کنم.

ما معتقدیم صحبت‌های اخیر رئیس‌جمهور محترم مبنی بر کنترل و مهار تورم از طریق افزایش تولید رقابت‌پذیر (نه سازوکارهای منجر به تعمیق رکود شود) اشاره درست و به‌جایی است که البته محقق نمی‌شود مگر از طریق و مسیر فعالان اقتصادی بخش خصوصی و اعضای اتاق بازرگانی و شما بنگاه‌داران ایران‌دوست.

هیات نمایندگان اتاق ایران حسب وظیفه‌ای که شما عزیزان بر دوشمان گذاشته‌اید خود را متعهد به تلاش بی‌وقفه در جهت کمک به تقویت اقتصاد ملی ایران عزیز و در چارچوب سیاست‌های نظام مقدس اسلامی می‌دانیم.

هیات رئیسه و هیات نمایندگان اتاق ایران به فضل اهلی قصد دارند که در این دوره چهارساله در چارچوب قانون اساسی و رهنمودهای رهبری و تعامل حداکثری با قوای سه‌گانه تمام تلاش و ساعی خود را جهت کمک به تحقق اهداف دولت به‌ویژه در زمینه‌های پیشبرد دیپلماسی اقتصادی و توسعه تجارت خارجی، افزایش سرمایه‌گذاری، توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و افزایش تولید رقابت‌پذیر و امکان تحقق شعار سال مبنی بر افزایش تولید و مهار تورم را براساس برنامه مدون خود به‌کارگیرند.

ازآنجایی‌که در هفته‌های اخیر برخی از رسانه‌های خارجی و البته تعدادی افراد مغرض داخلی و حتی شاید برخی از جریان‌های نفوذ سعی فراوانی در دوگانه سازی و القای شائبه تقابل بین بخش خصوصی و دولت و حاکمیت را داشتند، بایستی به‌صراحت اعلام نماییم بحمدالله هیچ تقابلی وجود نداشته و اجازه نخواهیم داد از این فضا و آب گل‌آلود سوءاستفاده صورت بگیرد.

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران باشگاه سیاسی نیست و تحت هیچ شرایطی اجازه نخواهیم داد که به پناهگاه سیاسیون تبدیل شود و صادقانه معتقدیم که وقت آن رسیده تا همه سوت پایان رقابت‌های انتخاباتی را به صدا درآورند.

هیات رئیسه و هیات نمایندگان دور دهم فعالیت مستقل و مقتدرانه خود را بحمدالله شروع کرده و برخلاف تصور تصویر غلطی که مغرضان با فضاسازی تبلیغاتی دارند هرگز و هرگز با جز در جهت منافع ملی و تقویت اتاق ایران عزیز قدمی برنخواهند داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه