English

معاون اجرایی رئیس جمهوری در پاسخ به خبرگزاری موج:

اعطای خودروی توسط یک شرکت به نمایندگان از دولت قبل شروع شده بود

محمد حسینی با بیان اینکه ادامه اعطای خودروی یک شرکت خودروساز از زمان دولت قبل به نمایندگان مجلس به دولت کنونی هم کشیده شده بود، گفت: اصل این موضوع به دولت و استیضاح وزیر صنعت ارتباطی ندارد.

اعطای خودروی توسط یک شرکت به نمایندگان از دولت قبل شروع شده بود

معاون اجرایی رئیس جمهور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج درباره اینکه پرونده اعطای خودروهای شاسی بلند یک شرکت به نمایندگان مجلس بر سر قضیه استیضاح وزیر سابق صنعت گفت: مجلس هیاتی از حراست مجلس و هیات نظارت بر نمایندگان مجلس و ... تشکیل  داده و قرار شده این مساله را به طور کامل رسیدگی و نتیجه را اعلام کنند.

محمد حسینی با بیان اینکه وزارت صنعت نسبت به قضیه اعطای خودرو به نمایندگان شکایت کرده، گفت: این موضوع نباید به دولت و استیضاح وزیر صنعت نسبت داده می شد در حالی که به هیچ وجه پذیرفته نیست و از دوره قبل این مساله اتفاق افتاده است. به عبارت دیگر یک شرکت خصوصی ارتباطاتی با چند تن از نمایندگان مجلس داشته و این موضوع به کلیت مجلس هم ارتباطی ندارد.

او با تاکید بر اینکه اعطای خودروی این شرکت به برخی نمایندگان از دولت قبل شروع شده است، اظهار کرد: در ادامه اعطای خودروی این شرکت به نمایندگان مجلس به دولت کنونی هم کشیده شده بود اما اصل این موضوع به دولت و استیضاح وزیر صنعت ارتباطی ندارد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج، چند پیش در زمان استیضاح فاطمی امین وزیر وقت صنعتف معدن و تجارت یگی از نمایندگان مجلس اعلام کرد که یک شرکت خودروساز برای جلوگیری از استیضاح وزیر صنعت حدود 70 خودروی شاسی بلند به برخی نمایندگان مجلس داده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه