English

رئیس کمیته طلا و جواهرات اتاق اصناف در گفتگو با خبرگزاری موج؛

حباب سکه ۴۰۰ هزار تومان / ثبات انس ادامه دارد

محمد کشتی آرا با بیان اینکه کاهش تقاضا میزان حباب سکه هم تا حدودی کاهش یافته و از 800 هزار تومان به 400 هزار تومان سیده، افزود: در هفته های اخیر قیمت انس جهانی کاملا ثبات داشته است و پیش بینی می شود این ثبات هم ادامه داشته باشد.

حباب سکه 400 هزار تومان / ثبات انس ادامه دارد

رئیس کمیته طلا و جواهرات اتاق اصناف در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج با اشاره به اینکه بازار طلا در رکود به سر می برد، گفت: به دلیل کاهش تقاضا میزان حباب سکه هم تا حدودی کاهش یافته و از 800 هزار تومان به 400 هزار تومان سیده است.

محمد کشتی آرا با بیان اینکه قیمت طلا در ایران کاملا متاثر از نوسانات دلار است، افزود: در هفته های اخیر قیمت انس جهانی کاملا ثبات داشته است و پیش بینی می شود این ثبات هم ادامه داشته باشد.

او با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی وضعیت بازار طلای ایران به آینده دلار بستگی دارد، اظهار کرد: در چند روز گذشته به دلیل تنش های که در منطقه شمال غرب ایران به وجود امده بود کمی قیمت دلار بالا رفت و بعد از صحبت های رهبری درباره مسائل پیش آمده قیمت دلار دوباره افت کرد و این مساله منجر به کاهش اندک قیمت طلا و سکه در ایران شد.

رئیس کمیته طلا و جواهرات اتاق اصناف درباره پیش بینی وضعیت بازار در هفته های آینده تصریح کرد: در شرایطی که صحبت ها درباره مذاکرات وین بیشتر شبیه موضع گیری است و تاکنون به نتیجه ختم نشده است نمی تواند درباره روند بازار طلا و دلار در ایران پیش بینی داشت و بعد از اینکه وضعیت مذاکرات مشخص شود به طور قطع می توان درباره روند احتمالی بازار طلا و دلار در ایران اظهار نظر کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه