English

در حاشیه نمایشگاه صنعت برق انجام شد

صرفه جویی ارزی با طراحی نسل جدید ترانسفورماتورها در کشور

سعید تقی لو گفت: تولید نسل جدید ترانسفورماتور در کشور با کارایی ارسال گزارش لحظه ای از پارامترهای کیفی به صرفه جویی ارزی واردات تجهیزات ناشی از نصب هزار میلیارد تومان ترانسفورماتور توزیع در کشور کمک کرده است.

صرفه جویی ارزی با طراحی نسل جدید ترانسفورماتورها در کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، به گفته وزیر نیرو حضور شرکت های دانش بنیان در نوزدهمین نمایشگاه صنعت برق رشدی چهاربرابری داشته است و برخی از این دستاوردهای فناورانه صنعت برق در این دوره رونمایی شده است. سعید تقی لو مجری تولیدکننده نسل جدید ترانسفورماتور گفت: ترانسفورماتور های توزیع در کشور در سراسر کشور با تعداد بالا توزیع شده و امکان ارزیابی آنها وجود نداشت، از این رو ترانسفورماتور های جدیدی با همکاری شرکت دانش بنیان تولید شده و توانیر را نیز به عنوان یک استفاده کننده پیگیر تولید این محصول است.

او با بیان اینکه اطلاعات ترانسفورماتور های توزیع به صورت زنگ و پیامک اطلاع رسانی می کند، افزود: هر ساله 1000 میلیارد تومان ترانسفورماتور توزیع در کشور نصب می شود که ساخت و طراحی ترانسفورماتور های جدید به صرفه جویی ارزی تجهیزات این میزان ترانسفورماتور کمک کرده است.

او گفت:نسل جدید ترانس های تولید شده مجهز به سیستم مرکزی است که ویژگی های همچون مقدار جریان برق ورودی و خروجی، ولتاژ برق، دما و کیفیت را آنالیز و در داخل خود ذخیره می کند و نسبت به سرقت نیز حساس است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه