English

رضا صدیق خبر داد

٨٠ واحد مسکونی ساخته شده بانک صادرات ایران آماده تحویل زلزله‌زدگان کرمانشاه شد

عضو هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران گفت: بانک صادرات ایران با مشارکت سپاه استان کرمانشاه در منطقه ثلاث باباجانی و سرپل ذهاب ٨٠ واحد مسکونی را آماده کرده و امیدواریم که در آینده نزدیک بین ٢٠ تا ٣٠ واحد دیگر را هم تکمیل کنیم.

 ٨٠ واحد مسکونی ساخته شده بانک صادرات ایران آماده تحویل زلزله‌زدگان کرمانشاه شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، رضا صدیق افزود: خوشبختانه بانک صادرات ایران با مشارکت سپاه استان کرمانشاه در منطقه ثلاث باباجانی و سرپل ذهاب ٨٠ واحد مسکونی را آماده کرده و امیدواریم که در آینده نزدیک بین ٢٠ تا ٣٠ واحد دیگر را هم تکمیل کنیم.

وی با اشاره به فعالیت ستاد خیرین مدرسه‌ساز بانک صادرات ایران در سراسر کشور، از تکمیل چهار مدرسه در چهار روستای این شهرستان‌ها در آینده نزدیک خبر داد.

صدیق با یادآوری اینکه کارکنان بانک صادرات ایران از آغاز رخ دادن زلزله در این مناطق با قدرت برای کمک به مردم ایستاده اند، گفت: از همان ابتدا با اعلام فراخوانی بین همکاران مبالغی جمع شد و خود بانک نیز مبلغی به آن اضافه کرد و حتی بخشی از هزینه تبلیغات بانک نیز به جای اینکه صرف چاپ تقویم و تبلیغات شود، در این مناطق زلزله‌زده هزینه‌شده که هدف اصلی، رضای خدا و آسایش و آرامش مردم بوده است.

عضو هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران اظهار داشت: کل سهمیه چهار هزار و ٢٨٢ نفری ابلاغ شده به بانک برای دریافت تسهیلات در مناطق زلزله‌زده، پرداخت شده و امیدواریم که این حرکت‌ها بتواند در کاهش آثار رنج مردم این منطقه تاثیرگذار باشد.

در این آیین که با حضور سایر مقامات محلی، مسئولان کشوری و انتظامی منطقه، رضا صدیق، عضو هیئت مدیره بانک صادرات ایران و حمداله عظیمی، دبیر ستاد خیرین مدرسه‌ساز این بانک، اهالی و مالکان منازل ساخته شده، برگزار شد، بهره‌برداری  از ٦٠ واحد مسکونی در شهر ثلاث باباجانی و ٢٠ واحد در شهر سرپل‌ذهاب انجام شد و کلید این واحدها با حضور عضو هیئت‌مدیره بانک به مالکان آنها تحویل داده شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه