English

وجود ۴ هزار کلاس هوشمند در کرمانشاه؛

۵ / ۹۷ درصد کرمانشاهیان تحت پوشش تحصیلی قرار دارند

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمانشاه گفت: از سال ۹۵ ساخت ۴۷ مدرسه توسط خیرین مدرسه‌ساز ساخته‌شده و امروز کمتر منطقه یا روستایی در استان تحت پوشش تحصیلی قرار ندارد.

5 / 97 درصد کرمانشاهیان تحت پوشش تحصیلی قرار دارند

سلیمان محبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه آموزش‌وپرورش را اساس و بنیان توسعه هر کشوری دانست و افزود: به‌طورقطع سرمایه کشور در دستان و تفکر معلم رقم می‌خورد و بنا به فرموده حضرت امام (ره) "معلمی شغل انبیاست".

محبی بابیان اینکه بسیاری از خانواده‌ها برخی مواقع تحمل شلوغ کردن فرزندان خود را ندارند، گفت: اما همین دانش آموزان از ۳۰ خانواده سر کلاس یک معلم می‌نشینند و پس از ۲ ماه می‌بینیم که تحت تأثیر تعلیم و تربیت‌معلم قرار می‌گیرد و می‌آموزند و تربیت می‌شود که این نشان از معجزه معلمی است.

وی ضمن تقدیر از معلمان استان کرمانشاه در پیشرفت آموزش‌وپرورش استان گفت: در ۳ تا ۴ سال گذشته، کارهای خوبی با تلاش همه معلمان در استان صورت گرفته و از آن جمله می‌توان به رشد تعداد کلاس‌های هوشمند از حدود ۱۳۰۰ کلاس به ۴۰۰۰ کلاس در حال حاضر اشاره کرد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمانشاه افزود: همچنین تا سال ۹۲ تعداد آزمایشگاه نانو فناوری - که کشور ما جزو ۱۰ کشور دنیا در این فناوری است- در کرمانشاه محدود بود اما هم‌اکنون هر ناحیه یک آزمایشگاه نانو دارد.

وی افزود: در حوزه ساخت‌وساز نیز بیش از ۲۵ میلیارد تومان صرف شده که از آن جمله نصب و ارتقا سیستم گرمایشی در مدارس است.

محبی گفت: در سال ۹۵ تعداد ۴۷ مدرسه را خیرین مدرسه‌ساز در استان آغاز کرده‌اند و می‌سازند، که به‌نوعی بی‌سابقه است.

وی تأکید کرد: توقع داریم همه خانواده‌ها، آموزش‌وپرورش را یاری کنند که آموزش‌وپرورش در شاخص‌های مختلف ارتقا یابد و این مستلزم همکاری خانواده‌ها و والدین دانش آموزان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه