English

وزیر نیرو در جمع خبرنگاران:

آینده وزارت نیرو بستگی به نزدیکی قیمت تمام شده آب و برق دارد

وزیر نیرو گفت:سعی می کنیم طرح های ضروری وزارت نیرو با توقف مواجه نشود و سعی می شود به مشارکت بخش خصوصی سرعت دهیم. باید سازوکارها را تسهیل کنیم.

آینده وزارت نیرو بستگی به نزدیکی قیمت تمام شده آب و برق دارد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج، وزیر نیرو با بیان اینکه فاصله زیادی بین قیمت تمام شده و تعرفه آب و برق وجود دارد افزود:با توجه به محدودیت منابع مالی دولت، آینده وزارت نیرو بستگی به نزدیکی قیمت آب و برق به قیمت تمام شده دارد.  

قیمت آب و برق اصلاح می شود

رضا اردکانیان تصریح کرد:نه آب و نه برق گران نمی شود و بیش از قیمت واقعی به فروش نمی‌رسد. ما فاصله قابل ملاحظه ای را در قیمت فروش و قیمت تمام شده می بینیم.  این فاصله یکباره پر نمی شود. 

وزیر نیرو با اشاره به اینکه اگر در  اثر کاهش سرمایه گذاری ها برای   دچار مشکل شویم پرداخت و گفت:هزینه ها و خساراتی که به مشترک وارد می شود؛ بسیار بیش از قیمت واقعی آب و برق خواهد بود.برای وزارت نیرو بالغ بر ۸ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان منابع مالی در بودجه دیده شده و می تواند از امکانات عرضه اوراق مشارکت و صندوق توسعه ملی، استفاده کند.

وی‌ادامه داد:سعی می کنیم طرح های ضروری وزارت نیرو با توقف مواجه نشود و سعی می شود به مشارکت بخش خصوصی سرعت دهیم. باید سازوکارها را تسهیل کنیم. 

اردکانیان در مورد تغییرات مدیریت در وزارت نیرو اشاره کرد و افزود: منبع نامحدود ما، منابع انسانی است. وظیفه ما انتخاب شایسته ترین هاست و این کار در چهارسال آینده ادامه پیدا می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه