English

ظرفیت های کشاروزی، معدنی و صنایع استان زنجان بسیار بالاست

معاون استاندار زنجان گفت: در استان زیرساخت‌های کشاورزی بالایی وجود دارد و  تولید 80 هزارتن سیر در طارم نشان از ظرفیت بالای کشاورزی در استان است.

ظرفیت های کشاروزی، معدنی و صنایع استان زنجان بسیار بالاست

به گزارش خبرگزاری موج، فرامرز نیک سرشت در جلسه کارگروه صادرات استان زنجان، به توان بالای استان در صادرات اشاره کردو گفت: باید از نرم کشوری بالا باشیم چرا که ظرفیت‌های بالایی در حوزه معدنی و صنایع داریم.

وی اظهار کرد: در استان زیرساخت‌های کشاورزی بالایی وجود دارد و تولید 80 هزارتن سیر در طارم نشان از ظرفیت بالای کشاورزی در استان است.

معاون استاندار زنجان گفت: باید تلاش شود 129 واحد تولیدی که قابلیت صادراتی دارند در سال‌های آینده این تعداد افزایش یابد.

نیک‌سرشت تاکید کرد: باید به گمرک استان زنجان کمک شود تا تمام اقلام از این کانال صادر شود و یک جلسه‌ مشترک بین گمرک و تمام واحدهای تولیدی به کمک اتاق بازرگانی استان انجام شود.

وی گفت: صادرات و گردش مالی بالا سبب پیشرفت استان می‌شود و امروزه به شهری که تراز مالی بالایی داشته باشد واژه توسعه یافته خطاب می‌کنند.

معاون استاندار زنجان تصریح کرد: قابلیت صادراتی استان زنجان بالا است و وزارت صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از نظر قابلیت صادراتی رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده است.

نیک سرشت یاد آورشد: وزارت صنعت 129 واحد تولیدی را در استان زنجان شناسایی کرده است که قابلیت صادرات دارد و طبق اعلام وزارتخانه استان زنجان به همراه استان آذربایجان شرقی در رتبه دوم قابلیت صادراتی ایستاده است و این یک خبر خوب است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه