English

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی:

فولاد مبارکه چشم وچراغ کشور است

مهندس فولادگر نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: فولاد مبارکه به عنوان مولود انقلاب اسلامی کار خود را آغاز کرد و اکنون نیز به جایگاهی رسیده است که روز به روز مراحل توسعه خود را یکی پس از دیگری در حال طی کردن است.

فولاد مبارکه چشم وچراغ کشور است

به گزارش خبرگزاری موج، مهندس فولادگر نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در این همایش با تأکید بر اینکه فولاد مبارکه بزرگترین واحد صنعتی کشور و منطقه خاورمیانه است، گفت: فولاد مبارکه به عنوان مولود انقلاب اسلامی کار خود را آغاز کرد و اکنون نیز به جایگاهی رسیده است که روز به روز مراحل توسعه خود را یکی پس از دیگری در حال طی کردن است.

وی با تأکید بر اینکه برنامه های توسعه ای فولاد مبارکه امروز باعث تکمیل هرچه بیشتر زنجیرۀ صنعت فولاد کشور شده است، افزود: تأثیر فولاد مبارکه در معادن، تولید فولاد خام، تولید ورق های ویژه در صنایع خودروسازی و لوازم خانگی و به طور خلاصه در صنایع بالا و پائین دست به گونه ای است که این شرکت به چشم و چراغ کشور مبدل شده است؛ بنابراین باید کمک کنیم که این شرکت هرروز توانمندتر از قبل به کار و فعالیت خود ادامه دهد.

فولادگر ادامه داد: مسائل پیرامون صنایع باید در جایگاه خود مورد بررسی قرار گیرند، مسلما برای سازمان ها و کارخانه هایی نظیر فولاد مبارکه نباید حاشیه سازی کرد. به یقین اگر به چنین صنعتی لطمه وارد شود، نه تنها چندین هزار شغل مورد تهدید قرار میگیرد بلکه چندصد واحدی که به طور مستقیم و غیرمستقیم به فولاد مبارکه وابسته شده اند، زیان وارد میشود؛ بنابراین باید حتما مسائل را به گونه ای مدیریت کنیم که نه تنها فولاد مبارکه دچار مشکل نشود، بلکه بستری فراهم کنیم که این شرکت بتواند هرروز موفق تر از قبل به اقتصاد کشور خدمت و کمک کند.

وی ادامه داد: بخشی از مسائل صنعت و تولید در کشور به مسائل اقتصادی کشور گره خورده و تأثیر تصمیماتی که در این حوزه گرفته میشود آنقدر وسیع است که به سرعت خودش را به پایین ترین مراحل تولید هم میرساند؛ بنابراین باید دقت و مراقبت های لازم در این خصوص صورت گیرد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در بحث رکود در رابطه با مسائل تولیدی و صنعت کشور نباید دیدگاه های سیاسی حاکم شود چون ما همه در یک کشتی نشسته ایم و باید تمام تلاش مان را بکنیم که به مقصد و ساحل برسیم و از موانع عبور کنیم و چیزی نباید مانع ما شود. اگر تحریمی علیه نظام تشدید شود برای همه مضر است. ما فعلا راهی جز اقتصاد مقاومتی نداریم. رشد اقتصادی کشور میگوید سهم عمدۀ نرخ رشد در فروش نفت است، نزدیک ۹ واحد مربوط به نفت و نزدیک ۲ واحد مربوط به بخشهای دیگر اقتصاد، در این ۲ واحد باید ببینیم سهم صنعت چقدر بوده و برای پیشرفت آن تلاش کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه