English

استاندار اصفهان:

دولت حداکثر تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا فولاد مبارکه با کمترین مسائل و مشکلات در زمینۀ اشتغال زایی، صادرات و توسعۀ سرمایۀ ملی با موفقیت به کار خود ادامه دهد

دکتر زرگرپور استاندار اصفهان گفت: عملکرد فولاد مبارکه در بخش تولید فولاد و توسعۀ این صنعت به گونه ای است که باید به خاطر داشته باشیم، فولاد مبارکه دیگر یک شرکت استانی و ملی نیست.

دولت حداکثر تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا فولاد مبارکه با کمترین مسائل و مشکلات در زمینۀ اشتغال زایی، صادرات و توسعۀ سرمایۀ ملی با موفقیت به کار خود ادامه دهد

به گزارش خبرگزاری موج، در ادامۀ این مراسم دکتر زرگرپور استاندار اصفهان گفت: عملکرد فولاد مبارکه در بخش تولید فولاد و توسعۀ این صنعت به گونه ای است که باید به خاطر داشته باشیم، فولاد مبارکه دیگر یک شرکت استانی و ملی نیست. گسترۀ تأثیرگذاری این شرکت در بخش اشتغالزایی، صادرات و ارزآوری برای کشور، این شرکت را به یک بنگاه اقتصادی بین المللی تبدیل نموده است.

وی با تأکید بر اینکه فولاد مبارکه در موارد مختلفی برای استان و کشور اهمیت دارد، تصریح کرد: ازآنجاییکه این شرکت همواره رو به جلو بوده و عملکرد موفقیت آمیزی داشته است، و به واسطۀ این کارنامه موفقیت آمیز، دولت نیز حداکثر تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا این شرکت با کمترین مسائل و مشکلات همچنان در زمینۀ اشتغالزایی، صادرات و توسعه سرمایه ملی با موفقیت به کار خود ادامه دهد.

وی از مرکزیت اصفهان در کشور، موقعیت مناسب جغرافیایی و قرارگرفتن استان در شاه راه های ترانزیتی کشور در مسیر شمال به جنوب و شرق به غرب، قدمت طولانی فعالیت در بخش صنعت، تنوع و گستردگی محصولات تولیدی، استقرار صنایع مادر به عنوان قوای محرکۀ بخش صنعت، صنایع پایین دستی وابسته و همچنین از پتانسیل بالقوه و بالفعلی که در زمینۀ رشد و توسعه و بالندگی در عرصه های صنعت و معدن و تجارت استان فراهم نموده است، به عنوان بخشی از مزیت های انتسابی و ویژۀ بخش صنعت و معدن و تجارت در این استان نام برد.

وی در ادامه افزود: در اهداف کلان استانی که رتبۀ اول توسعه یافتگی صنعتی و معدنی کشور را داراست، با دیدگاهی زیست محیطی و فراتوسعه ای، بازسازی و نوسازی صنایع، گسترش صنایع با فناوری پیشرفته، توسعه صنایع دانش بنیان، صادرات خدمات فنی مهندسی در صنایع مختلف و جذب و توسعۀ سرمایه گذاری خارجی در بخش صنعت و معدن استان به عنوان اولویتها قرار داده شده است.

وی با بیان اینکه برای سر و سامان دادن مسائل استان اقدامات خوبی انجام شده است، گفت: تشکیل شورای گفت وگوی دولت با بخش خصوصی، کارگروه تسهیل و بستۀ حمایتی سه اقدام محوری در این راستا بود که در پی این اقدامها بالای ۹۰ درصد مسائل بیمه ای، تأمین اجتماعی، بانکها، محیط زیستی و... حل شد. همچنین ازآنجایی که مشکلات اقتصادی و اشتغال، بعد از آب مهمترین مسئلۀ استان اصفهان بود؛ کارگروه تسهیل به صورت جدی دنبال شد و با برگزاری بیش از ۴۰۷ جلسه، ضمن بررسی بیش از ۲۱۰۰ پرونده، ۱۴۳۰ مصوبه داده شد و ۱۲۵۴ مصوبه اجرایی گردید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر اهمیت حفظ فرصتهای شغلی موجود تأکید و اظهار کرد: باید از صنایع مولد حمایت کرد تا در ادامه نیز بتوان علاوه بر حفظ فرصتهای شغلی موجود، فرصتهای شغلی جدیدی را هم فراهم آوریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه