English

گروه خودروسازی سایپا در نمایشگاه خودروی ارومیه حضور می یابد

گروه خودرسازی سایپا با حضور فعالانه در نمایشگاه خودروی ارومیه آخرین دستاوردهای این گروه خودروسازی را در معرض دید عموم قرار می دهد.

گروه خودروسازی سایپا در نمایشگاه خودروی ارومیه حضور می یابد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سایپا نیوز، گروه خودروسازی سایپا با هدف معرفی محصولات جدید و ارائه آخرین دستاوردهای خود در نمایشگاه بین المللی خودروی ارومیه حاضر خواهد شد.

بر اساس این گزارش علاوه بر شرکت سایپا، شرکت های پارس خودرو، سایپا یدک، رینگ سایپا، فنر سازی زر، ایران کاوه، سایپاپرس، رایان سایپا، رادیاتور ایران، ایندامین، امدادخودرو و مرکز ارتباط با مشتریان(CRM) با ارائه جدیدترین دستاوردهای خود در قالب گروه خودروسازی سایپا در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

گروه خودرو سازی سایپا در نمایشگاه خودرو و قطعات وابسته ارومیه، خودروهای سراتو، سیتروئن C۳و C۴، ساینا، چانگانCS۳۵، برلیانس H۲۳۰ و H۲۲۰، برلیانس H۳۲۰ و H۳۳۰، آریوتاکسی، سایپا ۱۵۱، ون هایس، ریچ، ساندرو، ساندرو کراس، پادرا و درکا را در معرض دید بازدید کنندگان قرار خواهد داد.

شایان ذکر است؛ نمایشگاه بین المللی خودرو و قطعات یدکی ارومیه با حضور برجسته ترین خودروسازان و قطعه سازان کشور از ۱۶ تا ۱۹ شهریور از ساعت ۱۶ الی ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی ارومیه پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه مندان به صنعت خودرو خواهد بود.

گفتنی است در این نمایشگاه گروه خودرو سازی سایپا آخرین محصولات و دست آورد های خود را در فضایی به مساحت حدود ۱۳۰۰ متر مربع در معرض دید بازدیدکنندگان و علاقه مندان صنعت خودرو قرار خواهد داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه