English

فرمانده انتظامی شهرستان فریدن خبرداد؛

دستگیری ۲ کلاهبردار اینترنتی در فریدن

فرمانده انتظامی شهرستان فریدن از دستگیری 2 متهم که ازطریق ارسال لینک های آلوده به گوشی شهروندان از آنها کلاهبرداری کرده بودند خبر داد.

دستگیری 2 کلاهبردار اینترنتی در فریدن
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، سرهنگ جواد افشاری بیان داشت: در پی اعلام شکایت 2 نفر از شهروندان در شهرستان فریدن مبنی بر برداشت وجه به صورت غیر مجاز از حساب آن ها ، بررسی موضوع در دستور کار پلیس فتا این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های انجام شده مشخص شد متهمان با ارسال لینک جعلی از طریق پیام هایی به شکات تحت عنوان ثبت نام ثنا و دریافت یارانه معیشتی، از آن ها می خواستند که وارد لینک ارسالی شده و پس از آن با دسترسی به اطلاعات بانکی مالباخته ها اقدام به برداشت یک میلیارد و 270 میلیون ریال از حساب آن ها کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدن تصریح کرد: در نهایت مأموران با اقدامات هوشمندانه 2 متهم را در این رابطه شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی آن ها را در مخفیگاهشان در استان های همجوار دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی به شهروندان توصیه کرد: نهادهای دولتی و معتبر به هیچ عنوان از سرشماره های شخصی برای افراد پیام ارسال نمی کنند لذا تحت هیچ شرایطی بر روی لینک هایی که از سرشماره های شخصی ارسال می شود کلیک نکنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه