English

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد خبر داد:

دستگیری ۲ کلاهبردار اینترنتی در نجف آباد / کلاهبرداری از ۶ شهروند

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از دستگیری 2 کلاهبردار اینترنتی در شهرستان نجف آباد که اقدام به کلاهبرداری از 6 شهروند کرده بودند، خبر داد.

دستگیری 2 کلاهبردار اینترنتی در نجف آباد / کلاهبرداری از 6 شهروند

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ محمدحسن باباکلانی گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از وی توسط فردی ناشناس که با عنوان خریدار کالا در سایت دیوار و یا به روش رسید جعلی از وی کلاهبرداری کرده است، 2 کلاهبردار اینتر نتی در شهرستان نجف آباد توسط نیروی انتظامی شناسایی و دستگیرشدند.

این مقام انتظامی افزود: متهمان با مراجعه به سایت دیوار با افرادی که جهت فروش کالای خود آگهی درج کرده بودند تماس و پس از توافق به فروشنده و اخذ شماره حساب مالباختگان اقدام به ارسال رسید جعلی برای آنان می کردند.

وی بیان کرد: مالباختگان نیز بدون بررسی گردش حساب خود و عدم انتظار برای دریافت پیامک واریز وجه از سوی بانک اقدام به ارسال کالا با تاکسی های اینترنتی برای فرد مود نظر می کردند.

سرهنگ باباکلانی عنوان داشت: با توجه به اینکه متهم از خود آدرس و نشانی به جای نمی گذاشت، با هدایت و راهنمائی شکات و اقدامات فنی و استعلام از بانک های اطلاعاتی ،نهایتا در این ارتباط دو متهم شناسائی، دستگیر و به پلیس فتا منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد با بیان اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به 6 فقره کلاهبرداری با این روش اعتراف کردند، عنوان داشت: پس از تکمیل تحقیقات متهمان تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد در پایان به شهروندان توصیه کرد و گفت: مجرمان سایبری با استفاده از برنامه های رسید ساز جعلی در معاملات بدون بدون واریز هیچ گونه وجهی و فقط با نشان دادن رسید واریز از شهروندان کلاهبرداری می کنند که جا دارد شهروندان قبل از تحویل کالا نسبت به بررسی حساب خود اقدام کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه