English

رئیس اداره راه و شهرستان کاشان خبرداد؛

الحاق ۲۱ هکتار زمین به شهرهای اقماری کاشان

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان گفت: در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، ۲۱ هکتار زمین به شهرهای اقماری کاشان الحاق و ۲۲۵ قطعه زمین به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان کاشان جهت واگذاری به متقاضیان تحویل داده شد.

الحاق ۲۱ هکتار زمین به شهرهای اقماری کاشان
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، مجتبی آراسته اظهار کرد: تلاش‌های لازم در راستای اجرای طرح‌های حمایتی مسکن این شهرستان و تامین زمین با توجه به سیاست گذاری های اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان بعمل آمد.

وی افزود: در فاز دوم تامین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن شهرستان کاشان، ۲۱ هکتار زمین به محدوده شهری شهرهای اقماری کاشان الحاق شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان بیان کرد: شهرهای برزک، جوشقان قالی، کامو چوگان، مشکات و نیاسر از جمله این شهرها می باشند که جهت تامین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن، اراضی مورد نیاز به این شهرها الحاق شده است.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه پالایش متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن شهرستان کاشان انجام شده است و حائزین شرایط مشخص شده اند لذا در راستای واگذاری اراضی تامین شده به متقاضیان حائز شرایط در شهرهای فوق، ۲۲۵ قطعه زمین به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان کاشان تحویل داده شد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: براین اساس به لطف خدا و تلاش هایی که به عمل آمد اراضی مورد نیاز برای طرح نهضت ملی مسکن شهرهای اقماری کاشان تامین و جهت مراتب بعدی تحویل داده شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه