English

معاون اجرایی رئیس جمهور در سمنان خبر داد:

اجرایی شدن فرآیند ساخت ۲.۵ میلیون واحد مسکن در سطح کشور

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون فرآیند ساخت دو و نیم میلیون واحد مسکونی در کشور اجرایی شده است.

اجرایی شدن فرآیند ساخت ۲.۵ میلیون واحد مسکن در سطح کشور
به گزارش خبرگزاری موج

، محسن منصوری ظهر پنجشنبه در نشست با فعالان فرهنگی و اجتماعی سمنان در حاشیه سفر هیأت دولت سیزدهم به این استان ضمن اشاره به خدمات دولت و اقدامات مهم صورت گرفته، تاکید کرد: طرح نهضت ملی مسکن از جمله طرح‌های موفقی بوده که در کشور اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه نهضت ملی مسکن می کوشد تا فاصله مردم با خانه دار شدن را کاهش دهد، افزود: از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون فرآیند ساخت دو و نیم میلیون واحد مسکونی در کشور اجرایی شده است.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور با بیان اینکه این طرح امید افزایی را نیز در جامعه بالا برده است، گفت: نهضت ملی مسکن به عنوان یکی از طرح‌های موفق، مورد استقبال مردم هم قرار گرفته است.

منصوری با اشاره به حمایت‌های دولت سیزدهم از صنایع و تولیدگران، تاکید کرد: احیای واحدهای راکد از دیگر اقدامات خوب دولت سیزدهم بود که توانست امید را در جامعه افزایش داده و اشتغال فراوانی را نیز تثبیت کند.

وی با بیان اینکه حمایت از تولید توسط دولت در سال جاری هم ادامه خواهد داشت، افزود: برنامه ریزی‌ها و حمایت‌های دولت سیزدهم توانسته هشت هزار واحد راکد را به تولید برگرداند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه