English

اجرای طرح حجاب و عفاف از ۲۵ فروردین در اصفهان

طرح حجاب و عفاف از روز شنبه ۲۵ فروردین ماه در همه معابر و اماکن عمومی اجرا می‌شود.

اجرای طرح حجاب و عفاف از ۲۵ فروردین در اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، فرماندهی انتظامی استان اصفهان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، طرح حجاب و عفاف از روز شنبه ۲۵ فروردین ماه در همه معابر و اماکن عمومی با جدیت بیشتر دنبال خواهد شد.

در این اطلاعیه آمده است: فرماندهی انتظامی استان اصفهان ضمن تبریک عید سعید فطر و تقدیر از یکایک شما به سبب رعایت ارزش‌ها و موازین دینی و اخلاقی جامعه، به اطلاع می‌رساند که در چارچوب مطالبات عمومی و براساس وظایف قانونی، طرح حجاب و عفاف از روز شنبه ۲۵ فروردین ماه در همه معابر و اماکن عمومی با جدیت بیشتر دنبال خواهدشد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است، به همین سبب، از همه شهروندان، به‌ویژه دختران و بانوان گرامی، درخواست می‌شود به‌منظور رعایت قانون و حفظ ارزش‌های اخلاقی و هنجار‌های ملی و مذهبی جامعه، حریم پر حرمت حجاب و عفاف را آن‌گونه که شایسته است رعایت کنند.

در ادامه تاکید شده، پلیس با اطمینان از رعایت موازین اخلاقی و حریم عفاف توسط شهروندان، یادآور می‌شود که ناگزیر، براساس وظایف خویش، با ناقضان قانون حجاب و عفاف برخورد قانونی می‌شود.

در پایان این اطلاعیه تاکید شده، از دختران و بانوان انتظار دارد به ارزش‌های قانونی احترام بگذارند و پوشش خود را در آن چارچوب تنظیم کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه