English

رئیس عقیدتی سیاسی استان اصفهان:

حضور مردم در انتخابات برای کشور امنیت آفرین است

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان حضور، گسترده، پرشور و آگاهانه مردم در پای صندوق های رأی را برای کشور امنیت آفرین عنوان کرد.

حضور مردم در انتخابات برای کشور امنیت آفرین است
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،حجت الاسلام محمد حسین ایروانی پس از انداختن رأی خود در شعبه اخذ رأی میدان تاریخی حضرت امام (ره) شهر اصفهان در جمع خبرنگاران گفت: بی شک یکی از مؤلفه های قدرت در هر نظامی مردم آن نظام هستند و هر نظامی که از پشتوانه مردمی بالایی برخوردار باشد دارای ثبات و امنیت پایدار خواهد بود.

وی افزود: انتخابات هم یکی از عرصه های مهم  پشتیبانی مردم از نظام حاکم در هرکشوری به شمار می آید و بنابر این هر کشوری که مردم آن به صورت گسترده در انتخابات شرکت کنند نشان دهنده این است که آنها پشتیبان نظام خود هستند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه حضور گسترده و پرشور در پای صندوق های رأی برای کشور عزیزمان امنیت آفرین است اظهار داشت: امروز حضور در پای صندوق های رأی هم یک تکلیف شرعی و هم یک حق قانونی است چرا که اگر مردم حضور به صورت گسترده در انتخابات شرکت کنند دشمن از مواضع خود نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران عقب نشینی کرده و نقشه هایی که برای نظام تدارک دیده را نقش برآب می بیند و نمی تواند توطئه ها و برنامه های خود را عملی کند.

حجت الاسلام ایروانی گفت: از طرفی دیگر حضور در انتخابات یک حق قانونی است و مردم عزیز با حقی که قانون به آنها داده می توانند نمایندگان اصلح، کارآمد، توانمند، متخصص ، متعهد و دلسوز را به مجلس بفرستند و این گونه در توسعه و پیشترفت کشور خود سهیم باشند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با دعوت از مردم برای مشارکت گسترده در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری گفت: کارکنان فرماندهی انتظامی استان اصفهان و خانواده های گرامی آنان نیز مثل همیشه برای دفاع از ارزش های نظام در صحنه حضور دارند و امروز همگام و همراه با سایر اقشار مردم در انتخابات شرکت می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه